Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز مجموع تالارهای مختلف بورس کالای ایران، ارزشی حدود 295 میلیارد تومان داشتند. در این بین تالار پتروشیمی بیشترین ارزش را در حدود202 میلیارد تومان به خود اختصاص داد که بیشترین سهم یعنی حدود 27 میلیارد تومان آن نیز مربوط به معاملات «پلی وینیل کلراید» شرکت «پتروشیمی اروند» بود.

اقتصاد آنلاین-لیلی شهیر؛ امروز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، تالارهای مختلف بورس کالای ایران در مجموع معاملاتی به ارزش 295 میلیارد و 36 میلیون و 400 هزار تومان داشتند که از این میزان 291 میلیارد و 681 میلیون و 200 تومان آن به رینگ داخلی تعلق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، تالار پتروشیمی نیز بیشترین ارزش معاملات امروز را در حدود  202 میلیارد و618 میلیون و500 هزار تومان به خود اختصاص داد. با ارزشترین محصول این تالار هم به «پلی وینیل کلراید» شرکت «پتروشیمی اروند» به میزان حدودا 27 میلیارد و تومان اختصاص یافت.

تالار پتروشیمی

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز میزبان دادوستد 41 هزار و 87 تن انواع مواد پلیمری بود. طی این روز و در تالار مذکور یک هزار و 495 تن اسلاک واکس سنگین، 11 هزار و 60 تن قیر، 300 تن گوگرد و 25 هزار تن وکیوم باتوم معامله شد.

با ارزشترین محصول تالار پتروشیمی امروز هم به «پلی وینیل کلراید» «پتروشیمی اروند» به میزان 26 میلیارد و984 میلیون و 751 هزار تومان تعلق گرفت. این محصول به قیمت کیلویی سه هزار و 857 تومان و حجم شش هزار و 996 تن توسط کارگزاری «مفید» به طور نقدی معامله شد.

کم ارزشترین محصول این تالار هم امروز به «قیر250 MC» «نفت پاسارگاد آبادان» به میزان 35 میلیون و700 هزار تومان اختصاص یافت. این محصول هم امروز به قیمت پایانی کیلویی یک هزار و 788 تومان و حجم 20 تن به طور نقدی توسط «کارگزاری باهنر» داد و ستد شد.

تالار کشاورزی

تالار محصولات کشاورزی نیز طی این روز شاهد دادوستد 14 هزار و 552 تن جو دامی، 300 تن روغن خام سویا، شش هزار و 400 تن گندم خوراکی، هفت هزار و 500 تن سبد گندم دوروم، یک هزار تن شکر خام و 41 هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه بود.

با ارزشترین محصول امروز این تالار نیز، «جو دامی» قزاقستان و عرضه کنندگی شرکت «پتروتابان نوین فراز» بود. این محصول 15 میلیارد و 468 میلیون و 776 هزار تومان ارزش داشت. این محصول با قیمت پایانی یک هزار و 63 تومان و حجم 14 هزار و552 تن توسط کارگزاری «بانک سپه» به طور نقدی معامله شد.

کم ارزشترین محصول تالار کشاورزی امروز نیز به «جوجه یکروزه» شرکت «کشت و صنعت ماهان سبز گلستان» به میزان 51 میلیون و875 هزار تومان تعلق گرفت. این محصول هم با قیمت پایه یک هزار و 250 تومان و حجم 41 تن به طور نقدی توسط کارگزاری «بپیشگامان بهپرور» خرید و فروش شد. 

شایان ذکر است، معامله دو هزار و 440 تن قیر و 200 تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به ثبت رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا بورس بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند

همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) شهرداری های آبادان و خرمشهر اقدام با برگزاری جشن با حضور مردم کردند.

سپاه ، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها هم در آبادان و خرمشهر بستر برگزاری جشن های شادی را فراهم کردند.

توزیع بسته های هدیه به کودکان ، دلجویی از یتیمان و اطعام آن ها در ماه رمضان از جمله فعالیت های صورت گرفته به مناسبت ولادت نخستین فرزند امام علی(ع) بود‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار