Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان ذوب آهن در پایان دیدار مقابل استقلال گفت که با اعتماد به نفس بیشتری تیمش در دیدار برگشت حاضر می شود.

طرفداری- قاسم حدادی‌فر بعد ازپیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت:

بازی سنگینی بود و خدا را شکر توانستیم برنده از میدان خارج شویم. مسئله‌ای که خیلی مهم است اینکه گلی دریافت نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث خواهد شد که در تهران با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه آزادی به مرحله بعد صعود کنیم.

به نقل از فارس، وی با تمجید از تماشاگران اصفهانی عنوان کرد:

هواداران امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند، البته 2، 3 نارنجک هم به زمین پرتاب شد که نکته منفی در این بازی بود. باید از تماشاگران تشکر کرد که امروز به بهترین شکل ما را حمایت کردند. من دست تک تک آنها را می‌بوسم و ان‌شاءالله این پیروزی مبارک‌شان باشد. امیدوارم بتوانیم با صعود به مرحله بعد محبت‌آنها را جبران کنیم.

حدادی‌فر در واکنش به سوال دیگری در ارتباط با این که هر وقت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده تیمش متحول شده است اما با این حال جایی در ترکیب اصلی ندارد، گفت:

تصمیم‌گیرنده در این زمینه سرمربی است، ما بازیکنان باید تابع کادر فنی باشیم. هرچه آنها بخواهند در زمین انجام می‌دهیم. 

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد بازی برگشت تیمش مقابل استقلال نیز خاطر نشان کرد:

مسلماً بازی در تهران مقابل آن همه تماشاگر قطعاً تعدادشان خیلی زیاد خواهد بود سخت است، استقلال هجومی فوتبال بازی می‌کند و ما باید خیلی با دقت و تمرکز بالا بازی کنیم و دفاع منطقی را در دستور کار قرار دهیم.

وی در پایان راجع به این که آیا کادر فنی از عملکرد تیم‌شان راضی بود یا نه؟ اظهار داشت:

کادر فنی راضی نبوده و از یکسری مسائل ناراحت بود. ما امروز زیاد خوب بازی نکردیم و فقط در نتیجه موفق بودیم. فوتبال بازی لحظه‌هاست و مهم این هست که بتوانید از کوچکترین فرصت بیشتری بهره را ببرید، خدا را شکر که ما امروز دروازه‌ را بسته نگه داشتیم و یک گل هم به ثمر رساندیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز

به گزارش ورزش سه، اولین بازی تیم ملی فوتبال در سال 1403 با پیروزی پرگل مقابل ترکمنستان همراه شد و ایران با نتیجه پنج بر صفر این تیم را شکست داد و یکی از این گل ها با پاس خط کشی شده حردانی برای محمدحسین کنعانی زادگان به ثمر رسید.

شروع خوب مدافع راست استقلال در تیم ملی اتفاقی خوبی برای جواد نکونام و باشگاه استقلال بود تا یکی از کلیدی ترین بازیکنان خود را روی فرم و با انگیزه ببیند و در بازی امروز مقابل تاجیکستان این احتمال وجود دارد که با توجه به نمیکت نشینی کامل میلاد محمدی در بازی قبل در این مسابقه فرصت حضور به او داده شود و برای تیم ملی به میدان برود.

حردانی در بازی‌های اخیر استقلال هم نقش ویژه ای در حملات این تیم دارد و با ارسال های متعدد سعی در خلق موقعیت برای آبی‌ها دارد اما جناح چپ این تیم در این فصل گلساز تر بوده و ابولفضل جلالی با 5 پاس گل در صدربهترین گلسازهای استقلال و همچنین یکی از بهترین های لیگ است و در صورتی که در بازی با ترکمنستان حضور پیدا کند می‌تواند در سال 1403 هم روال موفق خود در خلق موقعیت را پیش بگیرد.

در بازی قبل مقابل ترکمنستان میلاد محمدی نود دقیقه برای تیم ملی بازی کرد و حضور ابولفضل جلالی به عنوان بازیکن ثابت یا جانشین دور از انتظار نخواهد بود و این بازیکن مجدد بعد از مدت‌ها تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست خواهد آورد.

ابولفضل جلالی آخرین بازی خود برای تیم ملی را در جام جهانی مقابل آمریکا انجام داد و از آن مسابقه 1 سال و 3 ماه و 28 روز می‌گذرد.

تیم ملی ایران عصر امروز راس ساعت 18:30 مهمان ترکمنستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز