Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:04:42 GMT

عکس شوکه‌کننده دختر مایکل جکسون/ آیا مایکل زنده است؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۷۴۹۴

عکس شوکه‌کننده دختر مایکل جکسون/ آیا مایکل زنده است؟ +عکس

رکنا: عکسی که دختر مایکل جکسون در فضای مجازی منتشر کرده تئوری‌های زنده بودن مایکل جکسون را زنده کرده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مایکل جکسون سلطان پاپ سال 2009 از دنیا رفت ولی مرگش همواره به صورت یک معما باقی ماند. به همین دلیل هم طرفدارهایش و مطبوعات همیشه تئوری‌هایی از زنده بودنش را منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدا انتشار این عکس در فضای مجازی این شایعه‌ را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است. فردی که در صندلی عقب ماشین پاریس جکسون نشسته شباهت عجیبی به پدرش دارد.

البته صحت عکس مورد بحث است ولی قبلا هم عکس‌های دیگری با شباهت فوق‌العاده به جکسون منتشر شده‌ است. موضوع عجیب دیگری که در این مورد مطرح می‌شود پیش‌بینی ستاره‌شناس‌ها در مورد سال 2018 است که گفته‌اند در این سال مشخص خواهد شد که شخص بسیار معروفی که همه دنیا او را مرده می‌پندارند زنده است و مخفیانه زندگی می‌کند. این پیشگویی را عده زیادی به مایکل جکسون ربط می‌دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت فضای مجازی فضای مجازی دختر جوان مایکل جکسون شوکه عکس روزنامه زن قاضی ایران حوادث فیلم دادگاه دختر مومیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان دختر قمی یک زندانی را آزاد کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همزمان با ماه مبارک رمضان، دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان قائمیه، پس انداز‌های خود را به حساب ستاد دیه قم واریز کردند و با این مبلغ توانستند در آزادی یک زندانی مشارکت کنند. 

حس شیرین انجام کار خیر و اینکه با این عمل، پدر دختر یا پسری به پیش خانواده اش بر می‌گردد کاری پسندیده و نیکو و دلنشین است که دانش آموزان دبستان قائمیه آن را تجربه کرده اند و باید به مدیر و معلمین این دبستان تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • سارا سالار کیست و چرا پست جنجالی او درباره «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • ۳ کشته و زخمی به‌دنبال تیراندازی در فلوریدا
  • چرا همسر «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • واقعیت‌هایی از سرآغاز حیات
  • فوری: فهرست عجیب و شوکه کننده تیم ملی برابر ازبکستان؛ قلعه نویی دو کاپیتان را حذف کرد!
  • فوری: فهرست شوکه کننده تیم ملی!
  • شباهت علی نصیریان بازیگر و پسرانش (عکس)
  • دانش آموزان دختر قمی یک زندانی را آزاد کردند
  • ببینید | آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی