Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@19:20:44 GMT

اعدام برای کارتن خواب بی وجدان یک پارک در غرب تهران + عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۷۶۰۸

اعدام برای کارتن خواب بی وجدان یک پارک در غرب تهران + عکس

حوادث رکنا: مرد معتاد کارتن‌خواب که به بهانه کار از شهرستان به تهران آمده بود، به خاطر اذیت و آزار زن میانسال به اعدام محکوم شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل پاییز سال‌96 با مراجعه زن میانسالی به اداره پلیس آغاز شد. آن زن که به شدت می‌لرزید و گریه می‌کرد در طرح شکایتش به خاطر اذیت و آزار مرد معتاد Addictedکارتن‌خواب گفت: «50سال سن دارم، ولی در این سالها ازدواج نکرده‌ام و مجرد بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودم زندگی مستقلی داشتم و سرکار می‌رفتم. روز گذشته وقتی از محل کار برمی‌گشتم در مسیر خانه از پارکی قدم زنان رد می‌شدم که متوجه مرد معتاد کارتن‌خوابی شدم. او حال و روز طبیعی نداشت که ناگهان به من حمله کرد و سپس با زور مرا به محلی خلوت برد و بدون توجه به التماس‌هایم... .»
با طرح این شکایت، زن میانسال به پزشکی قانونی معرفی شد. با تأیید ادعای شاکی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مرد کارتن‌خواب ردیابی و بازداشت شد. او ابتدا جرمش را انکارکرد، اما در مواجهه حضوری با شاکی و گواهی پزشکی قانونی به جرمش اقرار کرد و گفت: «به خاطر کشیدن مواد مخدر Drugs در حال طبیعی نبودم و اسیر شیطان شدم اما پشیمانم.‌»
با اقرارهای متهم، پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد. در اولین جلسه رسیدگی به پرونده که به ریاست قاضی بابایی پشت درهای بسته به صورت غیرعلنی تشکیل شد با اعلام رسمیت جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. سپس شاکی در جایگاه ایستاد و در حالیکه به شدت گریه می‌کرد بار دیگر شکایت خود را مطرح و برای متهم درخواست اشد مجازات کرد. 
در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد، اما جرمش را انکار کرد. او گفت: «از سالها پیش گرفتار اعتیاد شدم. در آن سالها شهرستان زندگی می‌کردم و شغل مناسبی نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم برای پیدا کردن شغل مناسب با برادرم به تهران بیایم. این هم بی‌فایده بود و به خاطر اعتیاد پیدا کردن شغل برایم سخت بود و کسی به من اعتماد نمی‌کرد. اوضاع مالی بدی داشتم به همین دلیل مجبور بودم در پارک بمانم و کارتن‌خواب بشوم.‌» متهم در آخر گفت: «به خاطر وضعیتی که داشتم مورد اتهام هستم و شاید شاکی مرا با کسی دیگر اشتباه گرفته است. باور کنید زن میانسال را آزار نداده‌ام و به خاطر فشارهای بازجویی بود که مجبور شدم اعتراف کنم.‌»
او در پاسخ به سؤال هیئت قضایی مبنی بر گواهی پزشکی قانونی و مواجهه حضوری با شاکی سکوت کرد و حرفی نزد. در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده مرد معتاد کارتن‌خواب را به اعدام execution محکوم کرد. به این ترتیب متهم بعد از تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در آستانه مرگ قرار خواهد گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به زن تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد

محاکمه دو کشتی گیرمعروف تهرانی به خاطر آدم ربایی + عکس

پایان خونین ارتباط مشکوک یک مرد با زن همسایه / مکالمه ضبط شده زن و مرد به دست شوهر رسیده بود + عکس

آزار و شکنجه دختر تهرانی با دستان بسته از سوی 2 مرد افغان در ویلای قیطریه + عکس و فیلم

تکرار یک فاجعه این بار در سمیرم / کودک آزاری پدر برای انتقام از زنش

ناگفته هایی تلخ از قتل نجمه 20 ساله در دسیسه نامادری شیطان صفت + عکس

این جوان 18 ساله بخاطر دفاع از ناموس مادر پای چوبه دار رفت+عکس

 مرگ دختر زیبای مدلینگ در خلوتگاه پزشک 41 ساله !+عکس

فوری / پدر بوکس ایران درگذشت + عکس

خودکشی مادر 18 ساله پس از قتل دختربچه اش داخل هتلی در مشهد + جزییات تلخ

جزییات ترور مسلحانه 2 بسیجی در خوزستان

حمله وحشیانه مدیرشرکت به کارمند زن برای پنهان ماندن ارتباط شوم / این زن از مدیر باردار شده بود

3 ساعت تجاوز وحشیانه یک زن در شب خلوت + عکس

مهدی قصد داشت به زور با منشی شرکتم همخوابی کند!

حکم بی نظیر قاضی تهران برای پیوند فک متهم به صورت شاکی!+ عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی معتاد Addicted مواد مخدر Drugs اعدام execution اخبار حوادث اعدام جوان عکس متجاوز محکوم شد عکس روزنامه زن قاضی دختر ایران حوادث فیلم دادگاه حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است، گفت: سرمنشأ موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی انقلاب اسلامی است - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیأت عمومی که صبح امروز با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز معلم اظهار کرد: در آستانه دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و اندیشمند و اسلام شناس نامی این عصر مرحوم شهید مطهری هستیم که این روز به حق روز معلم نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: شهید مطهری یکی از ذخایر علمی کشور و از اساتید فلسفه و کلام اسلامی و تفسیر قرآن بود و آثار بسیاریدر موضوعات مختلف نگاشته است و تأمل عمیق در مسائل مختلف اندیشه اسلامی را در بیانات و کلمات زیبایی بیان فرمودند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: روز معلم روز بسیار مهمی است، در مکتب آسمانی اسلام شاید موضوعی مهمتر از مسأله علم نداشته باشیم، اولین آیه‌ای که بر پیامبر نازل شد به خوبی جایگاه علم در دین مبین اسلام را مشخص نموده است.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به آیاتی از سوره علق تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایند: اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِی خَلَقَ،خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّكَ الْأَكْرَمُ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ ... آیات نورانی قرآن مکتب تعلیم و تربیت اسلامی را به زیبائی هرچه تمام ترسیم کرده است و به تناسب اهمیت علم برای سعادت بشر، جایگاه معلم نیز روشن و مشخص است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد:علم هنگامی که در ظرف انسان مومن قرار گیرد مثل یک مشعل نورانی است که راه تاریک زندگی هر انسانی را روشن می کند؛ پیامبر اکرم(ص) فرمود: "إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما" من معلم برانگیخته شده‌ام و ائمه اطهار و بزرگان دین نیز هر یک معلمانی برجسته و راهنمایانی بسیار شایسته بوده‌اند.

رئیس دیوان عالی کشور: نظارت الکترونیکی بر محاکم را محور کار قرار دادیم

وی تصریح کرد: معلم حق فراوانی به گردن همه دارد و ‌‌تاثیر گسترده‌ای در تشکیل ساختار شخصیت انسان دارد به گونه‌ای که یک فرد در طول دوران تحصیل از پیش‌دبستانی تا دانشگاه در ارتباط مستقیم با معلم قرار دارد و این معلم است که می تواند شخصیت وجودی انسان را بسازد.

رئیس دیوان عالی کشور ادامه داد:  امیرالمومنین (ع) می‌فرماید: "کسی که یک حرف به من بیاموزد من را بنده خودش کرده است" این سخن به روشنی جایگاه علم و معلم را در اسلام نشان می‌دهد، مقام معلم مقام والایی است  و معلمان وارثان انبیاء شمرده می‌شوند.

رئیس دیوان عالی کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: حوادث اخیر در قلب کشورهای غربی توسط دانشجویان دانشگاه‌های دنیای غرب و برخی کشورهای اروپایی در دفاع از مردم مظلوم غزه نشان داد که وجدان مراکز علمی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بیدار شده است و نمی‌توانند در برابر جنایت‌ها، وحشی‌گری، نسل‌کشی وآدم‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کنند.

وی ادامه داد: موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم غزه به گونه‌ای است که رژیم غاصب صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار و ‌آمریکا با اتخاذ سیاست‎های پنهانش نتوانسته‌اند؛ این اعتراضات و موج بیدار باش و آگاهی را سرکوب کنند، موجی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی است؛ روزی که امام راحل (ره) فرمودند انقلاب صادر می‌شود،  معنی و مفهوم آن را در اعتراضات اخیر دانشجویان  آمریکا مشاهده می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: دنیا در ظلم و ستم باقی نخواهد ماند و ان شاءالله با آمدن منجی حقیقی ، عدل و داد به دست منجی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین روز کارگر را به کارگران عزیز و زحمت‌کش که یکی از ارکان تاثیرگذار در رشد ‌و پیشرفت کشور هستند تبریک گفت و افزود: اگر قشر کارگر نباشد؛ قطعاً زندگی مختل خواهد شد، روز کارگر را به کارآفرینان و کارگران که با تولیدات خود گام های پیشرفت کشور را در عرصه اقتصادی استوارتر نموده اند؛ تبریک و تهنیت می گویم.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به جایگاه کارگر در اسلام  تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) 1400 سال پیش دست کارگر را بوسید و این نمادی از اهمیت جایگاه کار و‌کارگر در اسلام است که نمونه ای از آن  را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید.

به گزارش تسنیم، گزارش پرونده‎های اصراری حقوقی در جلسه امروز هیأت عمومی با موضوع عسرو حرج زوج و زوجه در خصوص طلاق، مورد بررسی قرار گرفت؛ که رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به تشکیل کارگروه خانواده در دیوان عالی کشور از قضات حاضر در جلسه خواست ضمن آسیب شناسی پرونده‌های طلاق، راهکارهای خود را در این زمینه ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد