Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد روستایی وقتی فهمید همسرش مهریه خود را به اجرا گذاشته برای انتقام از وی قصد داشت پسر 9 ساله شان را به قتل برساند که با اقدام بموقع پلیس و پس‌از 18 ساعت عملیات روانی و پلیسی کودک از چنگ پدر عصبانی نجات یافت.

این حادثه Incident روز دوشنبه 17 اردیبهشت در حالی رخ داد که اهالی روستای «چهارراه» سمیرم با شنیدن صدای فریاد‌های کمک خواهی پسر همسایه به مقابل خانه آنها رفتند اما با مشاهده مرد جوان که چاقوی قصابی را زیر گلوی پسرش گذاشته و او را تهدید به مرگ می‌کرد موضوع را به پلیس Police خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این گزارش مأموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد این مرد روستایی که از وضعیت روحی - روانی خوبی برخوردار نبوده و سوابق متعدد کیفری و بستری در بیمارستان را دارد، پسر 9 ساله‌اش را در خانه خود گروگان hostage گرفته و با چاقوی قصابی تهدید به مرگ کرده است.

سرهنگ «سهراب قرقانی»، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند وی چندی قبل از همسرش جدا شده است و از آنجا که وی در خواست مهریه داشته و این مرد نیز بیکار بوده است برای انتقام‌جویی و وادار کردن همسرش به انصراف از دریافت مهریه پسر کوچولو را گروگان گرفته و شکنجه Torture کرده است. با توجه به حساسیت موضوع مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از 18 ساعت عملیات روانی و پلیسی و با حضور روانپزشک در محل سرانجام موفق شدند پسر9ساله را از دست پدرش نجات داده و به مادرش تحویل دهند. متهم پس از گذراندن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

گزارش مرگ دردناک دختر 17 ساله در افسریه

عکس شوکه‌کننده دختر مایکل جکسون/ آیا مایکل زنده است؟ +عکس

گلایه های فرماندار شهر ری / جسد مومیایی کشف شده با رعایت موازین شرعی دفن شد

قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی به زودی اعدام می شود + عکس

وصیت نامه عاشقانه زن 18 ساله اردبیلی قبل از خودکشی

سرنوشت مبهم 2 غواص جان‌ باخته در خلیج‌فارس + عکس و جزئیات

سقوط مرگبار مرد جوان از بالای برج مخابراتی در خیابان پیروزی تهران

مرگ سریالی 5 عزیز این زن تهرانی را از پای در آورد + عکس

مادرم مرا در بیمارستان تهرانپارس رها کرد / این مرد را می شناسید + فیلم و عکس

محاکمه دو کشتی گیرمعروف تهرانی به خاطر آدم ربایی + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت حادثه Incident پلیس Police گروگان hostage شکنجه Torture اخبار حوادث ایران نجات ساعت پدر عصبانی پسر بچه عکس زن دختر حوادث فیلم حوادث تهران ایران تهران قاضی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ارسلان خادمیان، از کشف ۱۰ تن و نیم چوب قاچاق در گچساران خبر داد و اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلالگران در دستور کار است و شهروندان می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747468

دیگر خبرها

  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند