Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری قاتلی که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر ودایی خود را به قتل رسانده بود خبرداد.

قاضی Judge حسین سلامی در تشریح جزئیات این حادثه Incidentاظهار کرد: در دهم اردیبهشت امسال خبر قتل Murder یک مرد ۶۰ ساله و یک زن ۳۵ ساله در روستای قرغطوئیه از توابع دهستان اسفندقه شهرستان جیرفت به مرجع قضایی اعلام شد که با دستور مقام قضایی بلافاصله بازپرس ویژه قتل برای بررسی موضوع در محل وقوع حادثه صحنه جرم Crime حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات میدانی و اولیه مشخص شد قاتل The Murderer با انگیزه انتقام جویی اقدام به قتل همسر و دایی ۶۰ ساله خودش کرده است. این مقام قضایی گفت: قاتل درهمان ساعت اولیه شناسایی و دستورات لازم از ناحیه مقام قضایی جیرفت برای دستگیری متهم صادرشد و پس از طی اقدامات اطلاعاتی قاتل توسط ماموران پلیس Police آگاهی در مخفیگاهش در بخش اسماعیلیه جیرفت در چنگال قانون Law گرفتار شد. 
وی با اشاره به این که پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی است،خاطر نشان کرد:متهم در تحقیقات اولیه اختلافات خانوادگی را علت اصلی قتل همسر و دایی خود ذکر کرده است. 
 قاتل در ابتدا دایی خودرا شبانه به حومه روستا می کشاند و در حالت غافلگیرانه با چند ضربه چوبدستی به سر وی می کوبد و او را به قتل می رساند و برای صحنه سازی با طناب مقتول را به درخت آویزان می کند وروزبعد هم با شگرد خاصی در حالی که می خواسته همسرش را به صحنه قتل دایی اش بکشاند موفق نمی شود ودر بین راه او را نیز با چوب زخمی می کند وبا سلاح سرد( چاقو) به قتل می رساند. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت قاضی Judge حادثه Incident قتل Murder جرم Crime قاتل The Murderer پلیس Police قانون Law اخبار حوادث قتل همسر هولناک دایی انتقام جویی عکس زن دختر حوادث فیلم حوادث تهران ایران تهران قاضی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ماشین علی دایی چه بود؟

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور می‌گوید اولین ماشینش پیکان اردبیل ۱۱ بود.

 او می‌گوید::پیکان را شریکم برایم خرید. ۴۲۰ هزار تومان سود کرده بودم که پیکان را برای من خرید و من از کارکردم آن را گرفتم. پول فوتبال را نرفتم ماشین بخرم و پز بدهم.

 

 

ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)