Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر لزوم گسترش خدمات درمانی به جانبازان کشور گفت: دوهزار جانباز قطع نخاعی از خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد شهید بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، رضا عباس پور در حاشیه بازدید از پروژه‌های درمانی بنیاد شهید استان سمنان اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جانبازان یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های بنیاد شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دو هزار جانباز قطع نخاعی در سراسر کشور وجود دارد تصریح کرد: این افراد از تمامی خدمات بهداشتی و درمانی بنیاد شهید بهره‌مند می‌شوند.

 

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: 12 هزار مرکز درمانی در سطح کشور در حال خدمت‌رسانی به جانبازان و خانواده شهدا در حوزه‌های مختلف توان‌بخشی، درمان، تشخیص و غیره است.

 

وی با تأکید بر اینکه در تمامی استان‌ها یک کلینیک تخصصی و بیمارستان بنیاد شهید وجود دارد افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جانبازانی که در مناطق محروم سکونت دارند نیز در اولویت این نهاد قرار دارد.

 

عباس پور بابیان اینکه اکیپ‌های پزشکی بنیاد شهید برای معاینه و ویزیت خانواده شهید و جانبازان به مناطق محروم اعزام می‌شوند اذعان کرد: 80 درصد از افرادی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند از خدمات درمانی این نهاد استفاده می‌کنند.

 

وی ابراز داشت: بالغ‌بر سه هزار جانباز اعصاب و روان در کشور زندگی می‌کنند که هزینه درمان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به‌صورت ویژه به این جانبازان ارائه می‌شود.

 

معاون بهداشتی و درمانی بنیاد شهید کشور بابیان اینکه 700 نفر جانباز شیمیایی در سراسر کشور وجود دارد تصریح کرد: درمجموع بالغ‌بر یک‌میلیون و 700 نفر از جانبازان، ایثارگران و خانواده آنان و خانواده شهدا تحت پوشش بنیاد شهید کشور هستند و از خدمات ارزنده این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

 

وی از راه‌اندازی 9 مرکز دیالیز در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر اولین مرکز در این استان احداث و تکمیل‌شده است که با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خیرین این مراکز به‌زودی در هشت استان دیگر راه‌اندازی می‌شوند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مسجد سبک زندگی اسلامی نمایشگاه کتاب کتاب شیراز مصلی مساجد اقتصاد مقاومتی معاون بهداشتی و درمانی بنیاد شهید کشور خدمات درمانی خبرگزاری شبستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس