Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ژاپنی میتسوبیشی کمیکال در حال نهایی کردن ارائه چند لایسنس جدید به پتروشیمی‌های ایران است.

کیوشی یوکاوا، مدیر شاخه فناوری و مرکز لایسنسینگ شاخه پتروشیمی شرکت میتسوبیشی کمیکال ، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  اظهارکرد: میتسوبیشی کمیکال یکی از شناخته شده‌ترین شرکت های ارائه دهنده فناوری های نوین در حوزه پتروشیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه خدمات تکنولوژیکی و واگذاری لیسانس عمده فعالیت های ما را تشکیل می دهند.

از جمله این فناوری های می توان به مشتقات C2 ‪(C2 Derivatives)‬، مشتقات C3 ‪(C3 Derivatives)‬، مشتقات C4 ‪(C4 Derivatives)‬ و مشتقات آروماتیک Aromatic Derivativ‪(es)‬ اشاره کرد.

یوکاوا با اشاره به این که در حال حاضر تعدادی تفاهمنامه همکاری با برخی شرکت های پتروشیمی ایرانی به امضاء رسیده است؛ جزئیات بیشتری از این تفاهمنامه ها ارائه نکرد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر مذاکراتی با مشتریان ایرانی برای واگذاری لیسانس تعدادی از فناوری ها در جریان است. با امضای قراردادهایی از این دست در آینده، ارائه برنامه های آموزشی به پرسنل شرکت های پتروشیمی ایرانی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در پایان از کیفیت برگزاری نمایشگاه ابراز رضایت کرد.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‎دهد. در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از ۳۸ کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته‌اند.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال از ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری به بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد موسی‌زاده موسوی در خصوص فعالیت‌های این صندوق در حوزه اقتصاد دیجیتال در سال ۱۴۰۲، گفت: در طی سال گذشته به بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور حوزه اقتصاد دیجیتال، انواع خدمات مالی و اعتباری مورد نیاز ارائه شده است که در تلاشیم این میزان رشد قابل توجهی را در سال ۱۴۰۳ تجربه کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال، افزود: ارائه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی و اعتباری شامل ارائه تسهیلات، خدمات کارگزاری مالی و فنی، صدور ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بخش دیگری از فعالیت‌های صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال در سال گذشته است.

موسی‌زاده موسوی خاطرنشان کرد: در کنار خدمات مالی و اعتباری فوق، حمایت از ارائه خدمات زیرساختی مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال، حمایت از توسعه محصولات و خدمات اولویت‌دار در حوزه‌های کلیدی و راهبردی، کمک به اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی این حوزه در کشور، از جمله فعالیت‌های اثرگذاری بوده که با همکاری ستاد توسعه  اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری انجام شده است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری فناوری‌های نوظهور دیجیتال درخصوص برنامه‌های این صندوق در سال جدید، گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ با توسعه خدمات تخصصی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجتال و همچنین ورود به حوزه‌هایی همچون ارتقای توان صادراتی شرکت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و کمک به شکل‌دهی اکوسیستم زیرساخت‌های کلیدی حوزه هوش مصنوعی که در برنامه توسعه صندوق پیش‌بینی شده است، بتوانیم نقشی اثرگذار در کنار سایر بازیگران این حوزه داشته باشیم و به توسعه زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش