Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@17:46:44 GMT

بی اطلاعی ناجا از تشکیل پلیس کتاب

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۰۲۷

بی اطلاعی ناجا از تشکیل پلیس کتاب

تشکیل پلیس کتاب، پیشنهادی بود که یکشنبه همین هفته از سوی معاون فرهنگی قوه قضاییه مطرح شد، موضوعی که پلیس از آن بی‌اطلاع است.

ایران آنلاین /حجت الاسلام هادی صادقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفته بود که  در جلسه مشترک قوه قضاییه با وزارت ارشاد پیشنهاد تشکیل پلیس کتاب ارایه شده و  درصورت تشکیل پلیس کتاب این پلیس می تواند به محض دریافت خبری مبنی بر پدیده قاچاق کتاب وارد عمل شود و البته اجرای این ایده بسیار آسان است و لازم نیست مانند پلیس فتا در قالب یک واحد جداگانه تشکیل شود بلکه کافی است پلیس کتاب در اطراف میدان انقلاب به عنوان مکان اصلی فروش کتاب در قالب یک کلانتری اختصاصی به جریان بررسی پدیده قاچاق بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اظهارات خبرنگار ایسنا، موضوع را از سردارحسین اشتری، فرمانده ناجا پیگیری کرد و وی درپاسخ به این پیشنهاد گفت:‌من هم اخباری درباره پیشنهاد تشکیل پلیس کتاب را شنیده‌ام و باید معاون محترم قوه قضاییه را  ببینم و بپرسم که منظورشان از این پیشنهاد چه بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه درحال حاضر نمیدانم که جزئیات ماجرای این پیشنهاد چه بوده است گفت: بنده اطلاعی از این موضوع ندارم و در حال پیگیری آن هستم./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اژه‌ای: قاضی سرمایه تمام و کمال قوه قضاییه است

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه: قضات بعد از جذب به دستگاه قضا نباید درجا بزنند. باید بستری فراهم کنیم که قضات در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • المرت: به محمود عباس پیشنهاد تشکیل دولت فلسطینی را دادم/ حمله به رفح منجر به آزادی اسرا نمی‌شود
  • چه کتاب‌هایی را به نوجوانان پیشنهاد بدهیم؟
  • فیلم/ اژه‌ای: قاضی سرمایه تمام و کمال قوه قضاییه است
  • فیلم/ توصیه مهم رئیس قوه قضاییه به قضات جوان
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج