Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@04:54:43 GMT

رفتار متولیان فرهنگی، الگوی دانشجو قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۰۷۳

رفتار متولیان فرهنگی، الگوی دانشجو قرار می‌گیرد

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رفتار متولیان فرهنگی، الگوی دانشجو قرار می‌گیرد عنوان کرد که بیش از 50 حافظ قرآن دانشجو در این دانشگاه وجود دارد که از این فرصت باید به بهترین نحو استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار آنا از زابل، دکتر سلطانعلی میر در جلسه شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در واحد زابل با تاکید بر اخلاق مداری دست اندرکاران حوزه ی فرهنگی ذانشگاه ها گفت: تکریم قشر مخاطب، باید در دستور کار حوزه های فرهنگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مخاطب قرار دادن معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های آزاد استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به عنوان متولیان باید هویت فرهنگی خود را به قشر مخاطب بقبولانیم تا آنها نیز از رفتار ما الگو بگیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، با تاکید بر فعالیت های ابتکاری قرآنی و اجرای برنامه های ابلاغی قرآن و عترت تصریح کرد: بیش از 50 حافظ قرآن دانشجو در دانششگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان داریم که از این فرصت باید به بهترین نحو استفاده کنیم.

میر، فعال کردن کانون های فرهنگی دانشجویی و اهمیت ویژه به انتشار نشریه های دانشجویی را از معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان را خواستار شد و پیشنهاد کرد که برای تشویق دانشجویان و کانون های برای انتشار نشریه در واحد های دانشگاهی جشنواره نشریات دانشجویی برگزار شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری همایش های فرهنگی و فاصله گرفتن واحد ها از فعالیت های روتین فرهنگی، بیان کرد: امسال همایش هایی در مبحث موعود گرایی، قیام امام حسین (ع) و گردشگری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و با محوریت واحدهای دانشگاهی، و مشارکت آن ها برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایش ملی دارالولایه با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش های فرهنگی با مشارکت سایر ارگان ها و نهاد های فرهنگی استان در معرفی دانشگاه می تواند نقشی موثر ایفا کند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در راستای رسالت فرهنگ سازی خود قدم بر خواهد داشت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از کاهش ۲۳ درصدی مصدومان و ماموریت‌های حوادث ترافیکی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مهدی گلوی امروز چهارشنبه در بازدید از مراکز درمانی استان اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱ هزار و ۵۹۵ تماس با مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.

وی افزود: ۴۸ درصد نیز موارد فوتی در حوادث ترافیکی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: در راستای سهولت دسترسی مسافران نوروزی، بروشورهایی حاوی مشخصات مراکز بهداشتی درمانی و نوع خدمتی که در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌دهند تهیه شده و در بین مردم و مسافران پخش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • ۶۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند