Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@09:59:48 GMT

اولین موضع فرمانده سپاه پس از خروج آمریکا از برجام

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۰۹۷

اولین موضع فرمانده سپاه پس از خروج آمریکا از برجام


فرمانده کل سپاه به اقدام دیشب آمریکا در خروج از برجام، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امتداد نیوز، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در همایش مهارت‌های ملی و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: من هم این خروج شرورانه آمریکا از برجام را تبریک می‌گویم که هر چند قبل از این هم اعتبار نداشت و کاملا روشن بود که آمریکایی‌ها مورد اعتماد نیستند و یک بار دیگر اثبات شد که آمریکا برای مذاکره و تعامل قابل اعتماد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واکنش سردار باقری به خروج آمریکا از برجام

فرمانده ارتش: خدا را شکر که آمریکا از برجام خارج شد

وی افزود: این مسئله در آینده جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است و می‌بایست همه ما یک‌دل و هماهنگ با نگاه عمیق به توانمندی‌های داخلی، روی ظرفیت‌های درونی کشورمان متمرکز شویم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح با نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور موجب اقتدار و عزت ایران شده‌اند، گفت: انشاءالله در سایر بخش‌های کشور نیز همین نگاه پیاده می‌شود و آن امیدی که به برجام بسته شده بود امروز از بین رفته و این فرصت یکی، دو هفته که دیشب آقای رئیس جمهور گفتند کاملا مشخص است که اروپایی‌ها به نوعی وابسته به آمریکا هستند و بین ایران و آمریکا، آمریکا را انتخاب کرده و نمی‌توانند مستقلا تصمیم بگیرند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام نشان داد موضوع غنی‌سازی هسته‌ای در ایران بهانه بود، اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام اثبات کرد که مسئله اصلی آنها توان دفاعی و موشکی و اثرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه است. امروز جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی دشمنان و در مقابل جریانات تروریستی در منطقه ایستاده است و همین ایستادگی ما دارد آنها را از پای درمی‌آورد و موجب پیشرفت انقلاب و اقتدار ایران شده است.

وی ادامه داد: از این به بعد ما نیروهای مسلح باید توجه عمیق‌تر بیشتری نسبت به ارتقاء توان دفاعی داشته باشیم و به دنبال مولفه‌های اصلی قدرت خودمان برویم.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن مالک جدید در باشگاه استقلال و واگذاری سهام آبی ها به صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صحبت هایی درخصوص تغییر نام آبی ها مطرح شد و اینکه پسوند خلیج فارس به انتهای نام استقلال اضافه شود.

حالا و در حاشیه جلسه هیأت دولت، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران به سوالی درخصوص تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد که همه چیز باید از طریق مراحل قانونی طی شود.

کیومرث هاشمی در در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

هاشمی در پایان توضیح داد: خواهش می‌کنیم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ چه کوچک اگر قرار است تغییر نام بدهند، حتما این مسیر قانونی را طی کنند.

دیگر خبرها

  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است