Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@04:04:58 GMT

افتخارات جی سونگ پارک در باشگاه منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۱۴۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

باشگاه منچستریونایتد کلیپی از لحظات برتر پارک جی سونگ در منچستریونایتد را منتشر کرده است که مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پارک جی سونگ بازیکن سابق فوتبال اهل کره جنوبی است. او پس از جام جهانی ۲۰۰۲ ، به همراه دیگر ملی‌پوش کره‌ای لی یونگ پیو به آیندهوون پیوست و یک پس از دو فصل بازی درخشان در تیم هلندی، در سال ۲۰۰۵ به باشگاه منچستریونایتد پیوست و بازی‌های زیادی برای این تیم انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارک جی سونگ بعد از گذراندن ۷ فصل موفق در منچستر یونایتد سرانجام پارک در نهم ژوئیه ۲۰۱۲ و با مبلغ ۵ میلیون یورو قرارادادی دو ساله با کویینز پارک رنجرز منعقد کرد. او شماره ۷ این باشگاه را به تن کرد و به عنوان کاپیتان تیم نیز انتخاب شد.

پارک جی سونگ در جام جهانی ۲۰۰۶ در بازی با فرانسه گل تساوی تیمش را زد و در جام جهانی ۲۰۱۰ یکی از گل‌های کره مقابل یونان در پیروزی دو بر صفر را به ثمر رساند و تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی فرستاد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آیندهوون پارک جی سونگ کویینز پارک رنجرز آیندهوون پارک جی سونگ کویینز پارک رنجرز ملی پوش کره جنوبی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست