Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابرگاس برای منچسترسیتی در فصل بعد خط و نشان کشید. 

طرفداری- سسک فارگاس بی اینکه نامی از آلوارو موراتا بیاورد، به نوعی او را مسبب دور شدن از عنوان قهرمانی معرفی کرد. او اذعان کرد که با حضور اولویه ژیرو، اوضاع رو به بهبودی رفته است. پیش‌تر، پس از آنکه چلسی و وست‌ هم به تساوی رسیده بودند، آنتونیو کونته گفته بود آن بازی خاص، روایت‌گر داستان فصل چلسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی، مهاجمان تیم موقعیت‌های بسیاری را هدر داده بودند. 

به گزارش اسکای اسپورتس، فابرگاس گفت:

موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کنیم و به همین خاطر برنده می‌شویم. این مهم‌ترین چیز است. فکر می‌کنم از نظر دفاعی خوب هستیم و زیاد کلین شیت می‌کنیم. اما بزرگترین تاسف فصل، در خط حمله است. موقعیت‌هایی است که هدر می‌دهیم. شانس‌های بسیار بسیار زیادی برای گلزنی در مسابقات مختلف داشتیم، شانس‌هایی برای گلزنی و پیروزی در مسابقاتی که در آن‌ها برنده نشدیم. می‌توانستیم بیشتر برنده شویم اگر از موقعیت‌ها بیشتر استفاده می‌کردیم. این بزرگترین نقطه ضعف این فصل ما بود. 

آلوارو موراتا پانزده گل در 45 مسابقه خود، در نخستین فصل حضور در انگلستان به ثمر رساند. از وقتی اولویه ژیرو راهی چلسی شده، کمتر به موراتا بازی می‌رسد

اولی کمک زیاده به ما کرده، آن‌هم در قسمت‌هایی که فقدان داشتیم. گل‌های مهمی می‌زند و این مهم‌ترین چیز است. همین را می‌خواهیم. مهاجم‌هایی که گل بزنند و باعث شوند امتیاز بگیریم. 

چلسی بار دیگر در فصلی که مدافع عنوان قهرمانی بود، ضعیف عمل کرد.

برای باز پس گرفتن قهرمانی خوب عمل نکردیم. انتظار داشتیم بهتر باشیم. تا اواسط ژانویه خوب بودیم، در تمام جام‌ها قدرتمند بودیم. اما سیتی امسال در سطحی متفاوت بود. خوب بازی می‌کردند و شانسی به سایرین ندادند. این داستان ما در فصل قبل بود. تبریک به آن‌ها. برای فصل بعد باید با قدرت بازگردیم. اما هیچوقت نگفته‌ام کهسیتی شکست ناپذیر است. سال بعد همه چیز متفاوت است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم

سرمربی چلسی هم دوست دارد آنژ پوستکوعلو را در سوئد همراهی کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو این فصل بارها از VAR لیگ برتر انگلیس انتقاد کرده است. او امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت که می خواهد فصل آینده به لیگ سوئد برود، لیگی که استفاده از VAR را رد کرده است. 

در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی چلسی از مائوریسیو پوچتینو پرسیده شد که آیا دوست دارد به پوستکوعلو ملحق شود و او گفت:

شاید بروم، چرا که نه؟

پوچتینو ادامه داد:  

اولین بازی فصل ما در آنجا واقعا خاص بود. این جدال همیشه احساسی است، اما من نمی توانم احساساتم نسبت به تاتنهام را پنهان کنم. احساسی همیشه دخیل هستند زیرا زمانی که با تیم سابق خود روبرو می شوید، تیمی که در آن سابقه خوبی داشته اید، چنین شرایطی پیش می آید. اما همانطور که قبلا به شما گفتم، 90 دقیقه پیش رو داریم و می خواهیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی چلسی افزود: 

پوستکوعلو امید را به باشگاه و هواداران تاتنهام بازگرداند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. همیشه وقتی در یک کشور جدید شروع به کار می کنید، چالش بزرگی پیش رویتان قرار دارد. با این حال همچنان فکر می کنم او کار فوق العاده ای انجام می دهد. بازی مقابل تاتنهام در اوایل فصل سخت بود زیرا آنها خیلی خوب شروع کردند. ما به کمی شانس نیاز داشتیم. خیلی چیزها به نفع ما شد. امیدوارم فردا هم اتفاقات مثبت به سود ما رقم بخورند چون برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم