Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونمایی از اثر انتشارات سروش با عنوان «ما و مسائل فضای مجازی» و کتاب «عکاسان جنگ» از جمله برنامه‌های امروز 19 اردیبهشت  مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انجمن عکاسان دفاع مقدس، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و انجمن فرهنگی‌آموزشی ویرایش و درست‌نویسی نشست‌هایی را در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست «ویرایش فیلم‌نامه» انجمن فرهنگی‌آموزشی ویرایش و درست‌نویسی با حضور ایمان زارع پژوهشگر فیلم و زبان و مهدی صالحی مدیرعامل انجمن ویرایش و درست‌نویسی ساعت 11 برگزار خواهد شد.

همچنین نشست «رونمایی از آثار جدید پژوهشکدۀ فرهنگ و معارف قرآن» با عناوین «تفسیر قرآن با قرآن»، «دانشنامۀ علوم قرآنی» و «فرهنگ‌نامۀ علوم قرآنی» با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق یوسفی مقدم رئیس پژوهشکدۀ فرهنگ و معارف قرآن، حجت‌الاسلام علی مدبر مدیر گروه تفسیر قرآن، حجت‌الاسلام علی خراسانی مدیر گروه دائره المعارف قرآن و حجت‌الاسلام محمدهادی یعقوب‌نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه ساعت 14:30 میزبان علاقه‌مندان به حضور در این برنامه خواهد بود.

نشست رونمایی از کتاب «عکاسان جنگ»، اثر اباصلت بیات نیز با حضور سیدعباس میرهاشمی مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، پاک‌روان مشاور عالی و ریاست امور ایثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قدرت‌الله بهاری جانباز دفاع مقدس و اباصلت بیات به عنوان صاحب‌اثر ساعت 16 و نشست «رونمایی از اثر انتشارات سروش» با عنوان «ما و مسائل فضای مجازی» با حضور فرشاد مهدی‌پور نویسندۀ کتاب ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است، غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در شبستان مصلای امام خمینی(ره)، انتهای راهروی ۸، جنب غرفۀ انتشارات انقلاب اسلامی واقع شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟