Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:05:04 GMT

تجلیل از جمکران به عنوان ناشر برگزیده سال

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۳۶۳

تجلیل از جمکران به عنوان ناشر برگزیده سال

خبرگزاری شبستان: از انتشارات کتاب مسجد مقدس جمکران در کنار دیگر ناشران برگزیده سال ۹۶ در آئین افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تجلیل شد.

به گزارش گروه مهدویت خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، ناشران برگزیده سال ۹۶ در آئین افتتاحیه سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی و از آنها با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش ناشران خصوصی بزرگسال تهران نشر «سفیر اردهال» و نشر «نی» به صورت مشترک در این بخش برگزیده شدند.

در بخش ناشران خصوصی کودک و نوجوان تهران نشر «قدیانی» و نشر «افق» به صورت مشترک برگزیده و نشر «فنی ایران» در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش غیرخصوصی بزرگسال نشر «سوره مهر» و بخش غیرخصوصی کودک و نوجوان انتشارات «مدرسه»، به عنوان  ناشران برگزیده معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، نشر «کتابستان معرفت» و «شهید کاظمی» در بخش ناشران خصوصی بزرگسال شهرستان به صورت مشترک برگزیده شدند همچنین نشر «براق» در بخش ناشران خصوصی کودک و نوجوان شهرستان عنوان ناشر برگزیده را از آن خود کرد.

این گزارش حاکی است، نشر «شهرستان ادب»، «کتاب جمکران» و «کتابک قم» در بخش جنبی به عنوان ناشران برگزیده شناخته شدند.

همچنین هیئت داوران انتخاب ناشر نمونه سال ۱۳۹۶ نیز با صدور بیانیه‌ای ناشران برگزیده و شایسته تقدیر را به شرح زیر معرفی کرد:

تولید تازه‌های کتاب در حوزه‌های تألیف و ترجمه برای گروه‌های مختلف سنی، مؤثرترین شیوه انتقال افکار و ترویج اندیشه‌ها در جهت آگاهی بخشی، آموزش و ارتقاء کیفی دانش عمومی جامعه است. هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصتی فراهم می‌شود تا به منظور تشویق و ترغیب ناشران تأثیرگذار در ارتقاء کیفی و کمی توسعه نشر حرفه‌ای، ایجاد خلاقیت، الگوسازی برای انتشار آثار ارزشمند، همچنین مشارکت در اعتلای سطح فرهنگ عمومی جامعه، متناسب با تعاریف شورای عالی انقلاب فرهنگی، از خدمات ناشران نمونه قدردانی شود. بدین منظور پس از فراخوان عمومی، آثار و مستندات ناشران متقاضی دریافت شد.

در ادامه آثار رسیده توسط یک هیئت داوری، مرکب از نمایندگان تشکل‌های نشر و صاحبنظران حوزه کتاب کودک و بزرگسال مورد داوری قرار گرفت. معیارهای داوری نیز بر مبنای شاخص‌های مندرج در آیین‌نامه‌ انتخاب ناشر نمونه سال تبیین شد. این آیین‌نامه اخیراً بر محور سیاست جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر جلب مشارکت و بهره‌گیری از تجارب فعالان حوزه نشر و همچنین هدایت نشر کشور به سمت حرفه‌ای شدن، بازنگری و روزآمد شده است.

هیئت داوری طی چند مرحله، آثار متقاضیان را بررسی و امتیازبندی و در نهایت ناشران حائز بالاترین امتیاز را به عنوان ناشر نمونه یا شایسته تقدیر معرفی می‌کند.

یادآور می‌شود، انتخاب چند ناشر از میان خانواده بزرگ نشر به معنی نادیده گرفتن تلاش و همت سایر ناشران نبوده و قدرشناسی از زحمات همه دست‌اندرکاران صنعت نشر بر ما واجب است.

یادآور می‌شود، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام‌خمینی(ره) برپا است و علاقه مندان به کتاب های انتشارات جمکران می توانند آخرین کتاب های منتشر شده را در غرفه این ناشر مهدوی واقع در بخش عمومی، شبستان، راهروی ۲۵ غرفه ۲۰ تهیه کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مصلی مساجد کتاب اقتصاد مقاومتی آیت الله ایمانی شیراز شورای شهر تهران نمایشگاه کتاب انتشارات جمکران نمایشگاه کتاب تهران مسجد مقدس جمکران کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

کد خبر 6095242 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه