Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@17:05:21 GMT

ترکیه: سامانه‌های اس400 روسیه را وارد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۴۴۱

ترکیه: سامانه‌های اس400 روسیه را وارد می‌کنیم

اسماعیل دمیر، مشاور صنایع نظامی ترکیه اعلام کرد که این کشور سامانه‌های اس400 روسیه را با توجه به رغم مانع‌تراشی آمریکا براساس زمان‌های برنامه‌ریزی شده خریداری خواهد کرد.

ایران آنلاین / مشاور صنایع نظامی ترکیه در گفت‌وگو به خبرگزاری آناتولی گفت: چارچوب توافق مشخص شده و ما خواسته‌های خود را اعلام کرده‌ایم و مردم بخشی از آن را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ‌گونه مشکلی در اجرای این درخواست‌ها نیست و اجرای توافق براساس توافق‌های اصلی ادامه دارد.

وی درباره اخبار منتشر شده درخصوص تحریم‌های آمریکا علیه ترکیه به دلیل فروش سامانه‌های اس۴۰۰ گفت: روسیه و ترکیه صرف‌نظر از اظهارات آمریکا، تصمیم ثابت را در این باره گرفته‌اند. 

دمیر گفت: این بچه‌بازی نیست. نمی‌توان یک روز یک چیز گفت و روز دیگر یک چیز دیگر. هرگونه تصمیم دیگر درباره اس‌۴۰۰ با اصول کشور و موضع صنایع دفاعی ترکیه تناقض خواهد داشت. بسیار مهم است که تصمیمات مستقلی اتخاذ شوند و فعالیت سیاسی برحسب منافع کشورمان داشته باشیم. امیدواریم هم‌پیمانان ترکیه بین این دو موضوع فرق قائل شوند.

روسیه و ترکیه دسامبر ۲۰۱۷ توافق‌نامه‌ای را درباره وارد کردن سامانه‌های موشکی اس۴۰۰ روسیه به ترکیه امضا کردند.

کنگره آمریکا روز دوشنبه پیش‌نویس سندی را درباره بودجه ۲۰۱۹ آمریکا منتشر کرد و در آن فروش سلاح آمریکا به ترکیه را به تصمیم آنکارا برای خرید سامانه‌های اس۴۰۰ روسیه ربط داده است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

بیشتر بخوانید؛ سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1229397 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • رئیس سیا وارد قاهره شد
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود