Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل شمس مشاور رئیس و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر بازدید از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دفتر جدید اداره کل حراست و مرکز حفاظت اسناد حراست این دانشگاه را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عزت الله میرزایی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، معاونان، روسای دانشکده ها و مدیران در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابطحی با قدردانی از حامد جغتائی مدیرکل حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: «پس از تجمیع واحدهای علوم پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی با تلاش و همکاری اداره کل حراست، استعلام و تاییدیه همه احکام از رده مسئول به بالا صادر و ابلاغ شده است. این در حالی است که با توجه به تشکیل اداره کل حراست و مرکز اسناد آن اداره همه سوابق افراد، بررسی و در خصوص صلاحیت آنها پس از استعلام از مبادی اظهار نظر شد.»

ا

وی با اشاره به پرتنش بودن و سختی پیاده سازی تشکیلات گفت: «در این تجمیع درصدد بودیم تا دفعی از سیستم نداشته باشیم و تمام تلاش خود را بر جذب حداکثری نیروهای انسانی انجام دادیم. به حول و قوه الهی حقوق و دستمزد همه همکاران در ماه جاری به صورت یکپارچه و به نام دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران پرداخت خواهد شد.»

حامد جغتائی مدیرکل حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز با تشکر از حمایت مرکز حراست و ریاست دانشگاه علوم پزشکی در ارتقای این اداره کل اظهار کرد: «با گذشت 8 ماه از انتصاب اینجانب در اداره کل حراست و با وجود مشکلات و نقایص، اکنون سوابق و پرونده همه اعضای هیات علمی، حق التدریس و کارکنان این مجموعه به صورت فیزیکی و الکترونیک مدون و در سیستم های با گنجایش بالا جمع آوری شده است.»

وی با اشاره به جامع شدن دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: «پس از تجمیع واحدهای علوم پزشکی، علوم دارویی و دندانپزشکی با تلاش های بسیار پرسنل و حمایت رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، چارت این حراست از مدیریت به اداره کل ارتقا یافت. به دنبال این تغییرات نمایندگان حراست بیمارستان ها و دانشکده ها نیز به عنوان زیرمجموعه این اداره کل مشغول به فعالیت شده اند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کشوری گروه علوم تشریح و بیولوژی سلولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا ابراهیم زاده مدیر گروه تشریح و بیولوژی سلولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:گروه‌های علوم پایه پزشکی در تربیت دانشجویان نقش بسزایی دارند و توجه به نو اوری‌ها و بهره مندی از توانایی‌ها گروه‌های آموزشی علوم پایه اهمیت ویژه‌ای دارد. 

جشنواره آموزش علوم تشریح که با هدف بهره مندی از فناوری‌های نوین در اموزش علوم تشریح در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد اختراع وطرح پژوهشی دکتر علیرضا ابراهیم زاده به عنوان warm stage به روش مهندسی معکوس بر روی استرئو میکروسکوپ زایس بعنوان طرح تحقیقاتی برگزیده کشوری شناخته شد که ضمن ارتقای گرنت پژوهشی این طرح مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی کشور در راستای ارتقای بهره وری آموزش علوم تشریح از حامیان این برنامه خواهند بود.

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به همت دانشگاه علوم پزشکی قم
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد مراکز درمانی
  • فعالیت ۲۱ مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات نوروزی
  • کشف و ضبط بیش از ۲ هزار کیلوگرم خیارشور غیربهداشتی در تربت حیدریه
  • کسب رتبه برتر کشوری گروه علوم تشریح و بیولوژی سلولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد