Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:09:05 GMT

سید پندار توفیقی : جریمه حسن زمانی از پاداش AFC کم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۵۵۹

سید پندار توفیقی : جریمه حسن زمانی از پاداش AFC کم شد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: جریمه‌ای که AFC بابت مصاحبه‌های زمانی در نظر گرفته بود با پاداشی که برای پیروزی‌های تیم تعیین شده بود تهاتر می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرداختی به بازیکنان به رادیو تهران گفت:

تا هشتاد درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و بیست درصد باقی مانده هم می ماند برای آن که بازیکنان مفاصه حساب مالیاتی‌اش را بگیرد و بعد از تسویه حساب مالیاتی باشگاه هم با آنها تسویه حساب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید پندار توفیقی افزود:

ما امسال هیچ بدهی نداریم و حتی به بازیکنان و مربیان خارجی مان نیز تمام وکمال مبالغ قراردادشان را پرداخت کردیم. حقوق خارجی‌ها را ماه به ماه می‌دهیم تا سنگین نشود و پرداخت آن سخت شود. حتی خود شفر هم پولش را گرفته و باشگاه از قرارداد او هم عقب نیست.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص روابط شفر و افتخاری و اینکه سرمربی استقلال در نشست های خبری از پیامی برای مدیرعامل سخن می گوید، گفت:

خوشبختانه روابط مدیرعامل و سرمربی بسیار حسنه است و آنها ارتباط خوبی دارند. صحبت آقای افتخاری مبنی بر این که شفر گفته بود اگر تو نباشی من هم نیستم بر همین اساس بوده است. اگر شفر هم در مصاحبه هایش عنوان می دارد بازیکنان ما باتعصب بازی می کنند در واقع می خواهد از روابط خوبش با افتخاری استفاده کرده و از بازیکنانش نزد مدیرعامل حمایت کند. این هم یک تاکتیک روحی روانی است که شفر برای نزدیکی بیشتر به بازیکنان انجام می‌دهد.

سید پندار توفیقی در خصوص جریمه‌ای که AFC برای زمانی در نظر گرفته است گفت:

باشگاه به ازای هر یک مرحله‌ای که در لیگ قهرمانان بالا می‌آید شامل یکسری پاداش می‌شود. حتما این جریمه از پاداش‌هایی که قرار است به ما تعلق بگیرد کم می‌شود و این مبالغ با هم تهاتر می‌شوند.

سید پندار توفیقی ادامه داد:

حالا این که این جریمه در نهایت از خود زمانی گرفته شود یا به حساب باشگاه گذاشته شود تصمیمی است که باید در هیات مدیره اتخاذ شود. بعد از دیدار برگشت با ذوب آهن ما همه حساب و کتابهای باشگاه را مشخص می‌کنیم و میزان بدهی ها و مطالبات مشخص می شود و آن زمان هیات مدیره تعیین می‌کند که مبلغ این جریمه چطور با زمانی حساب شود.

معاون ورزشی آبی پوشان در خصوص صحبتهای همسر منصور پورحیدری و اشاره به پیامکی که از سوی باشگاه به او زده شده بیان داشت:

این نظر سازمان بازرسی بود که زنده یاد پورحیدری نمی توانست همزمان هم عضو هیات مدیره باشد و هم سرپرست و دو شغله محسوب می شد. مدیران باشگاه خیلی تلاش کردند تا این معضل را حل کنند تا مبلغ قرارداد منصورخان بعنوان سرپرست را به حساب مطالبات ایشان بگذارند. حتی با وزیر هم نامه نگاری کردند که هنوز به نتیجه نرسیده است.

سید پندار توفیقی ادامه داد:

هیات مدیره مسئولیت مطالبات منصورخان را به من و آقای قراب واگذار کرد و بعد از بررسی اسناد مالی و فاکتورها مشخص شد مطالبات ایشان بیست و اندی میلیون بود. سپس هیات مدیره تصمیم گرفت به خاطر خود منصور خان از اختیاراتش استفاده کند و این مطالبات را به ۱۰۰ میلیون افزایش دهد. منصورخان جایگاه بسیار ویژه ای نزد باشگاه استقلال دارد و همه ارکان باشگاه در صدد هستند تا انشاءالله مشکلات خانواده ایشان را هم حل کرده و با آنها تسویه حساب بعمل آورند. اما فعلا در این زمینه یک اختلاف حساب مالی وجود دارد که باید حل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال افتخاری سرمربی استقلال باشگاه استقلال استقلال افتخاری باشگاه استقلال سرمربی استقلال سید پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با پیگیری استاندار قزوین و اهتمام وزارت نیرو و دست اندرکاران شرکت آب منطقه‌ای استان در راستای پاسخ به مطالبات کشاورزان و بهره‌برداران منجر به نتیجه شد و خوشبختانه میزان دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین همراه بود، رهاسازی حق آبه کشاورزان از سد طالقان افزایش یافت که این پیگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ستوده تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین به دنبال تحقق مطالبات کشاورزان و بهره برداران است و از تمام ظرفیت‌های اداری و حقوقی برای تحقق مطالبات این قشر زحمتکش استفاده خواهد کرد.

اعضای تعاونی آب بران و همچنین جمعی از کشاورزان و بهره برداران استان قزوین طی هفته‌های گذشته خواستار افزایش حق آبه در شبکه آبیاری دشت قزوین شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد