Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@11:51:00 GMT

اعلام نظر علمی و قانونی هیأت نظارت بدون تعارف است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۵۷۵

اعلام نظر علمی و قانونی هیأت نظارت بدون تعارف است

رئیس هیأت نظارت منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در اعلام نظر علمی و قانونی خود بدون تعارف عمل کرده و از تنوع نظرات نیز استقبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، دکتر رسول خدابخش در بازدید از واحد گرگان و در نشست با رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: «منطقه بندی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور کاملا با نظر شورای انقلاب فرهنگی هماهنگ است و بر این اساس دانشگاه به ده منطقه تقسم شده است و در مسئولیت هیات های نظارت مناطق سعی شده است از نیروهای باتجربه و جوان توأمان استفاده شود تا با انجام وظایف نظارتی انتقال تجارب در بین دو نسل بخوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی دانشگاه آزاد اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی دانست که با کمک حضرت امام(ره) در کشور تشکیل و توسعه یافته است.

خدابخش تصریح کرد: « براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نظارت بر اساس قانون از وظایف هیات های نظارت است و در دانشگاه آزاد اسلامی نیز هیات های های نظارت بررسی علمی مشکلات را بر پایه قانون بر عهده دارند و سعی ما نظارت با هدف کمک به روسای واحدها به منظور شناسای و رفع مشکلات و کمک به واحدهای دانشگاهی است.»

این مسئول با توجه به علاقه خانواده های ایرانی برای ادامه تحصیل و حضور فرزندان این مرزو بوم در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: «مراقب باشیم، تصمیم گیری های مدیریتی ما موجب ثواب وعقاب ما خواهد بود که دانشجویان به عنوان نمایندگان اقشار مختلف جامعه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.»

دکتر رضا علی محسنی معاون هیأت نظارت منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تاکید بر نقش نظارتی این هیات بدون دخالت در فعالیت های اجرایی واحد های دانشگاه گزارشی از عملکرد هیات عالی نظارت منطقه 2 در استان های های گیلان، مازندران و گلستان سال گذشته را ارایه داد.

حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و گرگان نیز در این نشست، گزارش مبسوطی از نحوه پراکندگی جغرافیایی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان، عملکرد آموزشی، مالی و کیفیت نیروی انسانی واحد ها و مراکز استان گلستان ارائه داد.

حضور بر مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا بخش پایانی برنامه حضور دکتر رسول خدابخش و هیات همراه از واحد گرگان بود.

حجت الاسلام دکتر ابراهیم باغشنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، حجت الاسلام محمد شفیعی و دکتر زین العابدین فلاح مدیران هیات عالی نظارت استان مازندران و گلستان در این نشست حضور داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در دیدار حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تبریک انتصاب وی اظهار کرد: تغییرات و تحولات در زندگی ما نه‌تنها فرصت‌های جدید را به دست می‌آورند، بلکه به ما امکان رشد، یادگیری و تجربه‌ جدید را‌ می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند به ما ارزش‌های جدیدی آموزش دهد و ما را به سمت بهبود و پیشرفت هدایت کند و باید آن را به‌عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه دیده و از این تجربه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان افزود: همواره ارتباطات تنگاتنگ و مثبتی را با دانشگاه آزاد داریم و به‌عنوان یک مدرس دانشگاه از نزدیک شاهد حرکت رو به پیشرفت دانشگاه در تمامی ابعاد فرهنگی و علمی‌ هستم.

تقی‌پور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان خود را در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی ازجمله دانشکده حقوق، کشاورزی و داروسازی به‌عنوان یک نشان کشوری شاخص کرده که این دستاورد ارزشمند به همت استادان و دانشجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به صحبت‌های کارآفرینی و اقتصادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشگاه‌ها نقش محوری در تحقق اهداف اقتصادی دارند و به‌عنوان مرکزی برای تولید دانش، تحقیقات علمی، و انتقال این دانش به جامعه عمل می‌کند و این فرآیند می‌تواند به توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم و اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است