Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@23:27:30 GMT

نیسان های دیزلی بازنشسته می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۶۸۳

نیسان های دیزلی بازنشسته می شوند

رکنا: نیسان اعلام کرده برخی خودروهای دیزلی اش متوقف می شود.

نیسان به تدریج اقدام به توقف فروش خودروهای دیزلی در اروپا خواهد کرد. این خبر را سخنگوی این خودروساز ژاپنی در مصاحبه با رویترز تأیید کرده است.

حرکت جدید نیسان به عنوان نشانه‌ای از تقاضای ضعیف خودروهای دیزلی قلمداد می‌شود زیرا خریداران درباره افزایش مالیات این خودروها و همچنین ممنوعیت‌های تردد و فروش در برخی کشورهای اروپایی نگرانی‌های زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع یاد شده گفته نیسان در حال برنامه‌ریزی برای تعلیق صدها شغل در تأسیسات ساندرلند خود که بزرگ‌ترین تأسیسات این برند در بریتانیا است بوده و دلیل آن نیز کاهش تقاضا برای خودروهای دیزلی در بازارهای اروپایی است.

سخنگوی نیسان گفته است:

ما به همراه سایر خودروسازان شاهد کاهش شدید فروش خودروهای دیزلی هستیم اما این موضوع را به عنوان حرکتی کوتاه‌مدت نمی‌بینیم و فکر نمی‌کنیم که کاهش فروش این خودروها موقتی باشد. در این لحظه تقاضا برای خودروهای مدرن دیزلی ادامه خواهد یافت و البته نیسان نیز برخی از آن‌ها را همچنان حفظ خواهد کرد.

او اضافه می‌کند:

در اروپا که شاهد افت فروش خودروهای دیزلی هستیم، برنامه‌های الکتریکی سازی به ما اجازه خواهد داد تا به‌طور تدریجی اقدام به قطع عرضه خودروهای دیزلی بکنیم.

صنعت خودرو در حال مشاهده فشارهای روز افزون از سوی قانون‌گذاران و وضع قوانین سخت‌تر آلایندگی بوده و به همین خاطر سرمایه‌گذاری‌های سنگینی روی خودروهای الکتریکی صورت می‌گیرد.

انجمن خودروسازان اروپا هفته پیش اولین آمار فروش سه‌ماهه سال جاری را منتشر کرد و در آن می‌بینیم که تقاضا برای خودروهای دیزلی افت قابل‌توجهی داشته زیرا مشتریان به دنبال خودروهای بنزینی و الکتریکی شده هستند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت کشورهای اروپایی نیسان اروپا افزایش منبع عکس دختر قتل جوان زن حوادث مرد پدر فیلم جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو رونیز یک گروه امدادی به محل حادثه واقع در جاده روستای ازان به روستای حسن رباط اعزام شد.


محمد جواد نوروزی افزود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخت و یک مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ وزوان به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • (ویدئو) اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • نیسان آر383؛ ابرخودرویی از سال 1970 در ژاپن (عکس)
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان