Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@08:39:05 GMT

کشف دو کیلو شیره تریاک در آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۶۸۹

کشف دو کیلو شیره تریاک در آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف و ضبط دو کیلو شیره تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ مسعود سپهوند فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: در پی خبرهای رسیده مبنی بر فعالیت یک فرد در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، موفق به کشف محموله دو کیلویی مواد مخدر از نوع شیره تریاک شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: در این عملیات علاوه بر ضبط مواد مخدر، یک دستگاه خودرو ضبط شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

 

سپهوند تاکید کرد: همه شهروندان در راه مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد مسؤول هستند و باید در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد مخدر و یا اخلال در نظم عمومی از سوی افراد هنجارشکن، مورد را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مسجد کتاب مساجد بیرجند مجلس مصلی اقتصاد مقاومتی شیراز فرمانده انتظامی آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل کشف کشف مواد مخدر اصفهان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام  انتظامی در پایان گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر با ۳.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۰ کیلو تریاک در ایست و بازرسی رودبار