Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرسدس-ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه سریع ترین خودرو در میدان رقابت.

مدیران مرسدس بنز می‌گویند به رکوردهای ثبت شده در پیست نوربرگ رینگ اهمیتی نمی‌دهند… به جز زمانی که این کار را انجام می‌دهند! این خودروساز آلمانی برنامه‌هایی برای رساندن هایپرکار پروجکت وان به محدودیت‌های خود در جهنم سبز داشته و امیدوار است آن را به سریع‌ترین خودروی تاریخ این پیست تبدیل نمایند؛ اما پروجکت وان تنها هجوم مرسدس به جهنم سبز نیست زیرا ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه جدید نیز اخیراً به پیست رفته و رکورد قابل‌توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل زیرشاخه اسپورت مرسدس آقای توبیاس موئرز در مصاحبه با نشریه اتومبیل گفته که ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه رکورد حدود 7 دقیقه و 30 ثانیه‌ای در پیست داشته که بسیار خوب است. این رکورد باعث می‌شود محصول جدید ای‌ام‌جی به رتبه اول خودروهای چهار درب بسیار نزدیک شود و درست پشت سر جدیدترین خودروی سفارشی جگوار قرار گیرد.

جگوار XE SV پروجکت 8 اخیراً رکورد 7 دقیقه و 21 ثانیه را برای سدان های چهار درب ثبت کرده درحالی‌که آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو نیز کار خود را با زمان 7 دقیقه و 32 ثانیه به پایان رسانده است. حدس می‌زنیم زمان حدودی مرسدس که اعلام شده کمتر از 32 ثانیه باشد. بدین ترتیب ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه می‌تواند آلفارومئو را شکست داده و در رتبه دوم سریع‌ترین سدان چهار درب پیست نوربرگ رینگ جا خوش کند.

رکورد جگوار در نوربرگ رینگ

اما این رکورد خیلی هم غیرمنتظره نبوده است. این خودرو قوی‌ترین خودرو بین سه مدلی است که نام بردیم. پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربوی GT چهار درب کوپه قدرت 630 اسبی داشته درحالی‌که محصول جگوار خروجی 592 اسب بخاری داشته و قدرت جیولیا نیز 505 اسب بخار است.

هنوز منتظر رکورد رسمی اعلام شده توسط مرسدس می‌مانیم اما به نظر می‌رسد نام ای‌ام‌جی GT چهار درب کوپه پیش از این وارد کتاب رکوردها شده است. متأسفانه این خودرو تا اوایل سال 2019 وارد بازار Store نخواهد شد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت بازار Store خودرو رقابت هجوم پیست تاریخ بنز عکس دختر قتل جوان زن حوادث مرد پدر فیلم جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم».

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: «نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود».

وی ادامه داد: «هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر شد».

همچنین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: «ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم».

این بیانیه افزود: هدف قرار دادن این کشتی پس از نقض تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت.

ارتش یمن همچنین در این بیانیه بار دیگر بر تداوم این عملیات تا رفع کامل محاصره و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه تاکید کرد.

کد خبر 6092623

دیگر خبرها

  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏