Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد حسن زدا معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور گفت:12 هزار میلیارد تومان میزان بدهی کارفرمایان بخش خصوصی  به تامین اجتماعی است و این مطالبات بر اساس قانون تامین اجتماعی ، با تعامل و گفت و گو و بدون استفاده از مصوبات جریمه ای وصول خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:مهلت تعیین شده برای اعمال بخشودگی جرایم بیمه ای از دهم اردیبهشت تا دهم تیر است و کارفرمایان خوش حسابی که بر اثر تحریم ، نوسانات ارزی و بلایای طبیعی موفق نشده اند حق بیمه کارگران را پرداخت کنند ، با بخشودگی می توانند اصل حق بیمه را تقسیط کنند .

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد:پیگیری معافیت پیمان های خرید و فروش حق بیمه ، حسابرسی یکساله دفاتر شرکت های خصوصی و حقیقی ، معافیت پرداخت حق بیمه پیمانکاران صاحب کارگاه های ثابت و معافیت قرار داد های پژوهشی هم امسال اجرا می شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات سخنان معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزات بهداشت و درمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است

به گزارش خبرنگار مهر گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

کد خبر 6094451 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲