Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ذوب آهن درباره لحظه مصدومیت شجاعیان صحبت هایی را مطرح کرد.

طرفداری- میلاد فخرالدینی در خصوص اینکه داریوش شجاعیان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و هواداران استقلال به وی بابت این موضوع خیلی انتقاد کرده‌اند، گفت:

متأسفانه از شب گذشته تا امروز اتفاقاتی رخ داده و برخی‌ها الکی بعضی مواقع شلوغ‌کاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما اگر صحنه مصدومیت شجاعیان را ببینید، من نزدیک به نیم متر با او فاصله دارم و شجاعیان وقتی به توپ رسید، پایش پیچید و همانجا رباط پایش پاره شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی افزود:

ما بازیکنان همه باهم رفیق هستیم و بلافاصله بعد از بازی با او تماس گرفتم و خدا می‌داند برایش نذر کردم که اتفاقی نیفتاده باشد، ولی متأسفانه رباط پای او پاره شد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد:

من خیلی از این اتفاق ناراحت شدم و تمام هم‌تیمی‌هایم می‌دانند چقدر موضوع را پیگیری کردم. شب گذشته تا نزدیکی‌های صبح خوابم نبرد، چون خودم عمل رباط صلیبی انجام داده‌ام و می‌دانم مصدومیت برای یک بازیکن چقدر سخت است. از طریق شما برای داریوش عزیز آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوار هستم خیلی زود به میادین برگردد.

فخرالدینی در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال گفت:

همه هدف ما این بود که در بازی روز گذشته گل نخوریم و بعد به گل برسیم، خوشبختانه این اتفاق افتاد و نیمه اول هم فقط روی اشتباهات فردی به استقلال موقعیت دادیم، وگرنه اصلاً چنین فرصت‌هایی در اختیار استقلال قرار نمی‌گرفت.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند در پایان ۹۰ دقیقه ورزشگاه آزادی چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا ذوب‌آهن توانایی صعود دارد یا خیر، گفت:

بازی برگشت بازی بسیار سختی است و ما می‌دانیم استقلال از امتیاز میزبانی‌اش استفاده می‌کند. من خودم در استقلال بازی کرده‌ام و با جو ورزشگاه هم آشنا هستم، اما ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست و بازیکنان بزرگی در آن بازی می‌کنند. مطمئن هستم می‌توانیم برنده از زمین بیرون بیاییم و به مرحله بعد صعود کنیم. از قول من هم بنویسید برای هواداران استقلال که در زمان حضورم در این تیم حامی من بودند احترام خاصی قائلم و واقعاً در مصدومیت شجاعیان نقشی نداشته‌ام.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟