Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی توره در مصاحبه ای اعلام کرد نمانیا ماتیچ سرسخت‌ترین حریفی است که روبرویش قرار گرفته است و به شوخی گفت از او متنفر است.

طرفداری - یحیی توره پس از هشت سال حضور در تیم منچسترسیتی، آماده می شود در پایان فصل از جمع سیتیزن ها جدا شود. هافبک تنومند اهل ساحل عاج در سال 2010 به ورزشگاه اتحاد آمد و موفق شد در این تیم انگلیسی سه بار عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه توره در این مدت با ستارگان متعددی روبرو شد، اما از نظر وی نمانیا ماتیچ سرسخت‌ترین حریفی است که در لیگ برتر انگلستان با او مواجه شده است. به گزارش دیلی میل وی درباره این موضوع گفت:

از او متنفرم! او سر سخت‌ترین حریفی است که روبرویش قرار گرفته ام؛ قد بلندی دارد و قدرتمند است. مقابل ماتیچ بازی کردن دشوار و جالب است. بازیکنان اندکی هستند که مقابل من بازی کردند و مرا متوقف کردند اما ماتیچ کسی است که مشکلات متعددی برایم به وجود آورد.

توره در منچسترسیتی با ستاره های بزرگی نیز همبازی بود و سرخیو آگوئرو را به عنوان محبوب‌ترین هم تیمی خود می داند:

همه می دانند من احساس خوبی نسبت به آگوئرو دارم و او را دوست دارم. وی مهاجم کامل و بسیار خوبیست. همینطور کمپانی و داوید سیلوا را نیز دوست دارم. دلم برای هم تیمی هایم، رحیم استرلینگ و لروی سانه، تنگ خواهد شد؛ این دو مانند بچه های من هستند.

امروز عصر (چهارشنبه) توره مقابل برایتون آخرین بازی خود را در ورزشگاه اتحاد انجام خواهد داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه، عثمان دمبله (دقایق ۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان را ببینید.

کد خبر 847139 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • (ویدئو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی رائفی‌پور
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • (ویدیو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی