Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@03:56:51 GMT

واکنش تابش به بودجه 43 میلیاردی برای سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۹۹۹۴

به گزارش ایلنا، یکشنبه شب در برنامه ضربه آزاد که به مسائل ورزشی استان اصفهان می‌پردازد، محسن مهرعلیزاده میهمان برنامه بود و در مورد مسائل مختلف باشگاه سپاهان از جمله درخواست های هواداران برای ایجاد تغییرات مدیریتی در حضور استاندار اصفهان بحث و گفتگو شد.

یکی از مواردی که در این برنامه مطرح شد و در مورد آن گفتگو شد، بودجه 43 میلیاردی تیم فوتبال سپاهان در لیگ هفدهم بود و مسعود تابش یک روز پس از اینکه حکم خود را به عنوان مدیرعامل باشگاه دریافت کرد، در این خصوص توصیحاتی ارائه داد: سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان هزینه تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است که تمام اسناد و مدارک آن هم در باشگاه موجود است و هیچ باشگاهی به این شفافیت این موارد را بیان نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در برنامه زنده تلویزیونی ضربه آزاد گفته شد باشگاه سپاهان ۴۳ میلیارد تومان برای تیم فوتبال بزرگسالان هزینه کرده است در صورتی که کل بودجه باشگاه سپاهان فصل گذشته در تمامی رشته‌های ورزشی با بیش از ۶۰ تیم تحت پوشش در بخش آقایان و بانوان، ۴۳ میلیارد تومان نبود.

وی ادامه داد: ۲۹۱۹ ورزشکار، مربی، پزشک، سرپرست، مدیر در باشگاه سپاهان در رشته‌های مختلف حضور دارند اما کل بودجه باشگاه سپاهان به این مبلغ نمی‌رسد که عنوان می‌شود ۴۳ میلیارد تومان خرج تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است. تمام این صحبت‌ها باعث تخریب اذهان می‌شود و اطلاعات نادرست در اختیار مردم گذاشته می‌شود. تمام هزینه‌های تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان با اسناد و مدارک واضح و شفاف موجود است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از نشست خبری جنجالی ژوزه مورایس بعد از تساوی مقابل پرسپولیس، مسعود سعیدی، مدیر رسانه سپاهان نسبت به اتفاقات نشست خبری و همچنین حواشی مربوط به این بازی صحبت کرد.

سعیدی در ابتدا با اشاره به نشست خبری مورایس گفت: امروز سوالاتی در نشست خبری مطرح شد که هم برای ما و هم برای خود ایشان عجیب بود. هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری، آقای مورایس همیشه احترام خبرنگاران را حفظ کرده است اما امروز معدودی از خبرنگاران سوالاتی را مطرح می‌کردند که بسیار عجیب بود. ایشان را به مواردی متهم می کردند که فکر می‌کنم دلیلش، پیروز نشدن تیم محبوب برخی از همکاران ما بود.

او ادامه داد: شنیدم که باشگاه حریف تیم ما را متهم به تلف کردن وقت است؛ من خواهشم از این عزیزان این است که یک بار دیگر بازی را تماشا کنند، موقعیت‌ها را ببیند و آمار را بررسی کنند، مجددا قضاوت کنند.

او در پایان گفت: هربار اتهام می‌زنند و می‌گویند که سپاهان پرستاره است، خواهشم این است که نیمکت دو تیم بررسی و مقایسه شود؛ ما با افتخار بازیکنان جوان روی نیمکت خود داریم و البته آن‌ها هم ستاره هستند اما اینکه دوستان می‌خواهند مردم را گول بزنند و لفظ پرستاره را به تیم شایسته سپاهان بچسبانند، خوب نیست. فصل درحال تمام شدن است و بهتر است دنبال کلید واژه جدیدی باشند، همه می‌دانند که کدام تیم پرستاره است.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد