Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه با ظرفیت‌های بخش مسکن می‌توانیم جلوی آمریکا بایستیم، گفت: بخش مسکن به‌تنهایی می‌تواند اقتصاد ایران را سرپا نگاه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، افشین پروین پور در خصوص تأثیر خروج آمریکا از برجام بر بخش مسکن کشور، اظهار کرد: دراین زمینه باید دید که تصمیم ایران پس از خروج آمریکا از برجام چیست اینکه آیا با اروپا توافق کرده و در برجام می‌ماند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در هر صورت مسکن کشور تأثیر آن چنانی از بحث خروج برجام نمی‌پذیرد و می‌توان به راحتی از ظرفیت این بخش برای ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد خانوارها استفاده کرد.

کارشناس ارشد اقتصاد مسکن تصریح کرد: در شرایط کنونی دولت باید عاقلانه رفتار کند. به عبارت دیگر باید جلوی واردات را بگیرد و به سوی استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور از جمله مسکن حرکت کند.

پروین‌پور بیان کرد: نهادهای ساختمانی تحت تأثیر اعمال تحریم‌ها قرار نمی‌گیرند بلکه با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بخش مسکن می‌توان زیرساخت‌های رونق اقتصادی و کاهش قیمت‌ها را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از بهترین گزینه‌های نجات اقتصاد کشور است، اظهار کرد: هرچقدر تحریم تشدید شود تأثیری بر روی مسکن نمی‌گذارد دولت باید شروع ساخت و سازهای مسکن را در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد اشتغال و رونق باشیم.

کارشناس اقتصاد مسکن در ادامه از شرایط کنونی مسکن به عنوان یک ظرفیت طلایی برای خانه‌دار کردن خانوارها نام برد و گفت: اگر بتوانیم عاقلانه رفتار کرده و تولید مسکن را افزایش دهیم باعث اشتغال زایی و به دنبال آن افزایش سطح درآمد خانوارها می شود در این صورت سایر بخشهای اقتصادی نیز رونق می‌گیرند.

پروین پور تأکید کرد: ظرفیت‌های زیادی در مسکن داریم که با تکیه بر آنها می‌توانیم جلوی آمریکا ایستاده و اقتصاد ایران را سرپا نگاه داریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن ایران ایجاد اشتغال درآمد اقتصاد دولت واردات اقتصاد کشور اشتغال اقتصاد ایران اقتصاد مسکن تحریم برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ضد ایرانی جو بایدن

 رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

وی با تکرار برخی ادعاهی بی‌اساس افزود: «این تحریم‌ها، رهبران و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع ایران و برنامه موشکی و پهپادی ایران را که امکان این حمله گستاخانه را فراهم کردند، هدف قرار می‌دهند. همان‌طور که صبح روز پس از حمله با دیگر رهبران گروه هفت گفت‌وگو کردم، متعهد به تشدید جمعی فشار اقتصادی علیه ایران هستیم و متحدان ما نیز تحریم‌ها و تدابیر مضاعفی را اتخاذ کرده‌اند یا خواهند کرد تا برنامه‌های نظامی بی‌ثبات‌کننده ایران را محدود کنند».

بایدن افزود: «بعد از روی کار آمدن دولت من، آمریکا بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد را تحریم کرده است از جمله ایران و گروه‌های نیابتی این کشور، حماس، حزب الله، حوثی‌ها و کتائب حزب الله. من تیم خود، از جمله وزارت خزانه‌داری را موظف کرده‌ام تا همچنان به اعمال تحریم‌هایی که صنایع نظامی ایران را بیش از پیش تضعیف می‌کند، ادامه دهند».

در ادامه آمده است: «بگذارید برای همه کسانی که به فراهم کردن زمینه حملات ایران کمک کرده یا از آن حمایت می‌کنند، روشن کنیم: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است. ما به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه متعهد هستیم و در انجام تمام اقدام‌های لازم برای پاسخگو کردن شما تردید نخواهیم کرد». 

tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳/ تورم‌های سهمگین در راه است؟
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ادعای بی سند، باز هم کار دست وزیر اقتصاد داد/ اجاره در دولت رئیسی چند برابر قبل شد؟