Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به اهمیت حضور جوانان در کنگره شیخ غلامرضا یزدی،‌گفت: دانشگاهیان و دانشجویان با حضور پرشور خود در کنگره شیخ غلامرضا یزدی زمینه معرفی مستمر ایح عالم عرفانی را بین جوانان ایجاد کنند. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد به نقل از دبیرخانه کنگره مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی(یزدی)، فخرالسادات خامسی در نشست هم اندیشی با فرهیختگان و دانشگاهیان استان به منظور معرفی ابعاد مختلف علمی و عرفانی شیخ غلامرضا یزدی به عموم مردم و هماهنگی بیشتر در زمینه برنامه‌های مربوط به این کنگره، اظهار کرد: در دنیایی که تهدیدات زیادی نسل جوان را نشانه گرفته است معرفی و بهره مند ساختن جامعه از زندگی خداجویانه و انسان گرایانه عالمان دینی و چهره‌های اثرگذار اجتماعی تاثیر چشمگیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی نیز به عنوان عالمی دینی و شخصیتی علمی که پنجاه سال از عمر خود را برای مردم یزد در معرفی ارزش ها و عمل به آن‌ها سپری کرده است، الگویی ماندگار و با ارزش برای جوانان و نسل جدید است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: برگزاری کنگره ملی بزرگداشت فقیه خراسانی فرصتی خوب است که بتوانیم سیره این شخصیت را بیشتر و بهتر به جامعه معرفی کنیم.

خامسی بیان کرد: باید تلاش کنیم با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته سایر زمینه‌های حضور دانشگاهیان، دانشجویان و جوانان را در فرصت باقی مانده برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های کنگره فراهم سازیم که در این راستا همکاری نهادهای مختلف دانشگاهی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ت

R41376/P1336/S6,76/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود