Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی الهی نسب، سرپرست انجمن فوتبال معلولین، از دعوت بهترین نفرات رقابت های قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، مصطفی الهی نسب در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور فوتبال قطع عضو به روابط عمومی فدراسیون، گفت: رقابت های قهرمانی کشور فوتبال قطع عضو از ۱۷ اردیبهشت آغاز شده و فردا، ۲۰ اردیبهشت به کار خود پایان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست انجمن فوتبال معلولین خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد حضور استان هایی بودیم که پیش از این در این رشته فعال نبودند و تعداد قابل توجهی از ورزشکاران جوان و مستعد نیز شرکت داشتند و این مساله نوید بخش آینده ای خوب برای این رشته است.

الهی نسبت افزود: آبان ماه امسال مسابقات جهانی مکزیک را پیش رو داریم و از این رو رقابت های قهرمانی کشور فرصت بسیار مناسبی بود تا عملکرد ورزشکاران را رصد کنیم و بعد از ماه مبارک رمضان از بهترین نفرات این مسابقات برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص کادر فنی در حین مسابقات قهرمانی کشور عملکرد مربیان را زیر نظر داشتیم و تلاش می کنیم از بهترین مربیان حاضر در این مسابقات برای حضور در کادر فنی دعوت کنیم.

سرپرست انجمن فوتبال معلولین گفت: در این از دوره رقابت های قهرمانی کشور تیم هایی از استان های کرمانشاه، خوزستان، مازندران، تهران، کرمان، فارس و اصفهان شرکت داشتند و رقابت ها در مجموعه ورزشی شهدای شمیران نو تهران در حال برگزاری است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی