Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: این شرکت برای افزایش کیفیت فرآورده‌ها که با هدف ارتقای زیست محیطی انجام می‌شود، عزم جدی دارد.

ایرج کلهری در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت ایران گفت: با توجه به این‌که هدف بیشتر پروژه‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، اصلاحات زیست محیطی در فرآیندها برای تولید فرآورده‌های نفتی با استاندارد های بالاتر است، این پروژه‌های ملی و در برخی موارد بین المللی، حمایت کامل همه سازمان‌ها و نهادها را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با ارائه تعریف ا‌چ‌اس‌یی مبنی بر «تضمین استمرار عملیات» اظهار کرد: هرجا که اچ‌اس‌یی به صورت موثر وارد کار شود، عملیات آن شرکت با قدرت استمرار می‌یابد. بنابراین می‌توان گفت اچ‌اس‌یی اداره نیست بلکه طرز تفکر است و زمانی که نگرش صحیح برای همه کارکنان از مدیران ارشد گرفته تا دیگر همکاران، در جریان باشد، هیچگونه حادثه‌ای  رخ نخواهد داد.

کلهری با اشاره به این‌که برای نخستین بار در کشور دو پروژه کلان ملی در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی پالایش و پخش، در حال اجراست، گفت: این پروژه‌ها شامل فازهای پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازیابی تأسیسات شرکت در برابر تهدیدهای طبیعی و انسان ساخت است.

وی در ادامه به پروژه طرح جامع استخراج الزام‌ها و استانداردهای پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه برای همه طرح‌های ساخت پالایشگاه، خطوط لوله، انبارهای نفت، ایستگاه‌های مخابرتی، جایگاه‌های عرضه سوخت و سی‌ان‌جی و همچنین همه تأسیسات موجود در حوزه شرکت  اقدام‌های بنیادین انجام خواهد گرفت.

کلهری با اعلام این‌که مجموع سرمایه‌گذاری برای پروژه های زیست محیطی در سال۱۳۹۶، ۴ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: عملکرد مطلوب این اداره سبب شده در میان ۶۵ شرکت نفتی در مجموعه وزارت نفت،  دریافت جایزه صنعت سبز توسط ۱۲ شرکت زیرمجموعه، سهم پالایش و پخش باشد

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه منعمی گفت: هرگاه طرح سوال از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری هستیم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای تثبیت جایگاهش شبیه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالب است.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود.

منعمی افزود: اینگونه انتصابات سیاسی منجر به تأخیر در اجرای پروژه‌ها یا کیفیت نامتعارف آنها می‌شود لذا تاکید دارم شهردار به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضای شوراست و نیز اهداف مدیریت شهری که خدمت رسانی بهتر به شهروندان است، اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضاست؟ جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالت در جابجایی‌های مدیران ندارند.

وی افزود: اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد. رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 6088075

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام