Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@01:35:13 GMT

یک دستگاه خودرو تویوتا متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۰۳۹۹

یک دستگاه خودرو تویوتا متوقف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ ۲ کرامت الله برومندی سرپرست نیروی انتظامی نی ریز گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهرستان نی ریز در هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه ایسوزو مخصوص حمل خودرو مشکوک و آن را برای برسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و بارنامه، مشخص شد که خودروی تویوتا به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ برومندی با اشاره به اینکه یک نفر متهم در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و تمام تلاش پلیس این است که با همکاری مردم بتواند قاچاقچیان را شناسایی و به صورت ریشه‌ای این معضل را حل کند.

انتهای پیام/ن

توقیف خودرو قاچاق در نی ریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!

تویوتا چند ماه پیش از نسل نهم سدان محبوب خود یعنی کمری رونمایی کرد. این خودرو به‌زودی وارد نمایندگی‌ها می‌شود و قیمت آن هم اکنون منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین مدل کمری فقط دارای پیشرانه هیبریدی بوده و هیچ گزینه‌ای با موتور V ۶ در دسترس نیست. این خودرو همچنین دارای ظاهری بازطراحی شده، سیستم تعلیق دوباره مهندسی شده و فضای داخلی کاملاً جدید است.

برای تریم پایه LE قیمت ۲۹۴۹۵ دلار (معادل یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) اعلام شده که شامل هزینه‌های مختلف هم می‌شود. کمری LE جدید در واقع ۵ دلار ارزان‌تر از مدل قدیمی کمری هیبرید است.

سیستم چهار چرخ محرک، یک آپشن ۱۵۲۵ دلاری در همه مدل‌ها است.

مدل LE قیمت ۲۹،۴۹۵ دلار / یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

مدل SE قیمت ۳۲،۲۲۰ دلار / دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان

مدل XLE قیمت ۳۴،۴۹۵ دلار / دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان

مدل XSE قیمت ۳۵،۶۹۵ دلار / دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان

قیمت این خودرو برای مدل XSE AWD با پکیج Premium Plus و بدنه دو رنگ تا ۴۲۲۲۰ دلار (معادل ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان) افزایش می‌یابد. این در حالیست که هوندا آکورد ۲۰۲۴، یکی از رقبای اصلی کمری، دارای قیمت پایه ۲۸۹۹۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان) و حداکثر قیمت ۳۳۹۹۰ دلاری (معادل دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان) است.

با اینکه نسل جدید کمری به طور کلی گران‌تر است، اما این واقعیت که قیمت آن تقریباً با مدل قبلی برابری و در عین حال قدرت بیشتری را ارائه می‌کند، باعث می‌شود که این یک معامله منصفانه به حساب بیاید. این خودرو از آخرین نسل سیستم هیبریدی معروف تویوتا مانند پریوس جدید استفاده می‌کند، اما به جای پیشرانه ۲.۰ لیتری، از پیشرانه ۲.۵ لیتری استفاده می‌کند. کمری جدید همچنین دارای استایل بسیار بهبودیافته و آخرین فناوری‌های کمک راننده تویوتا است.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • تویوتای تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس
  • تویوتا تازه‌نفس گران به بازار خودروی ایران می‌آید/ عکس