Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@08:03:47 GMT

رقابت ۴ هزار کرمانشاهی آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۰۴۱۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از آغاز مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در استان خبر داد.
وی افزود: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف از نخستین ساعات ۱۸ اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره در ۱۱ رشته آوایی و غیرآوایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: ۱۰ خردادماه مرحله شهرستانی مسابقات رشته‌های معارفی به صورت همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی گفت: امسال برای اولین‌بار در ۱۴ شهرستان مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف برگزار می‌شود که این مرحله در شهر کرمانشاه روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه در مجتمع آل‌آقا ویژه بانوان و دانشکده علوم قرآنی ویژه آقایان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان افزود: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف در استان کرمانشاه مردادماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید

مسئول واحد پیوند اعضا و بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: زنده یاد "سهیل ممدوح" که در تاریخ ۱۳ فروردین دچار سانحه تصادف گردید و در تاریخ ۲۵ فروردین مرگ مغزی وی تایید شد.

«بهنام روندی» افزود: با تلاش همکاران واحد پیوند معاونت درمان و با رضایت خانواده‌ی آن مرحوم اعضای بدنش (کبد و کلیه‌ها و نسوج) به بیماران نیازمند اهدا گردید.

وی اضافه کرد: خانواده زنده یاد با گذشت، ایثار و فداکاری، رضایت به اهدای عضو عزیز از دست رفته شان به بیماران نیازمند و در انتظار اهدا عضو، زندگی دوباره بخشیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی