Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@13:40:13 GMT

زندانی‌شدن سگ‌آزار معروف در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۰۵۶۴

زندانی‌شدن سگ‌آزار معروف در آبادان

دادستان آبادان از زندانی‌شدن سگ‌آزار معروف در آبادان خبر داد.

ایران آنلاین /ناصر غلامی ضمن اشاره به اینکه ماه گذشته انتشار سریع و گسترده کلیپی در فضای مجازی بازتاب منفی و حتی تند افکار عمومی را در پی داشت، گفت: در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی شخصی با چهره آشکار در حال آزار و اذیت یک قلاده سگ است.

وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع، مراتب توسط اداره محیط زیست شهرستان و نیروی انتظامی در قالب دو فقره گزارش به دادگستری منعکس شد که بلافاصله پرونده‌های مربوطه با یکدیگر ادغام و به شعبه یک بازپرسی ارجاع شد که وی نیز دستورات قضایی قاطع برای دستگیری متهم را صادر و ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در جریان تحقیقات ادامه‌دار برای شناسایی هویت فرد متهم، اداره محیط زیست شهرستان آن را شناسایی و اعلام کرد.

دادستان آبادان تصریح کرد: تلاش زیادی توسط نیروی انتظامی برای دستگیری متهم انجام شد اما به دلیل غلیان احساسات و عواطف مردم و به دنبال آن تجمع تعدادی از طرفداران حقوق حیوانات در مقابل منزل متهم و ایجاد حساسیت برای فرد متهم، وی از شهرستان متواری شد.

غلامی گفت: دستگاه قضایی شهرستان ضمن احترام به افکار عمومی، به دور از هرگونه تاثیرپذیری از هیجانات و احساسات به طور مستمر پیگیر شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم توسط نیروی انتظامی بود تا اینکه در هفدهم اردیبهشت ماه امسال فرد متهم توسط نیروی انتظامی دستگیر و به طور سریع و با دستور قضایی به بازداشتگاه منتقل شد.

وی ضمن اشاره به اینکه تحقیقات انجام شده حاکی از مسروقه بودن سگ مزبور داشت و متهم نیز در بازپرسی به این موضوع اقرار کرد، افزود: در جریان بازپرسی متهم اقرار کرد که به هنگام آزار و اذیت سگ، شرب خمر کرده بود.

غلامی اظهار کرد: براین اساس متهم یاد شده در روز هجدهم اردیبهشت ماه جاری به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی، سرقت و شرب خمر با صدور قرار تامین کیفری به دستور بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان روانه زندان شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقو کشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده توسط ماموران کلانتری ۱۱، دو نفر باهم درگیر که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر از محل متواری شده است.   این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.   سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهدکرد.  

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن