Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شعار محوری امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته و امید به آینده» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز (19 اردیبهشت) در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (رحمه الله علیه) و بزرگداشت قیام 15 خرداد گفت: برای برنامه های امسال که مصادف با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، در سطح ملی شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نسل امروز نمی داند که در گذشته این کشور چه اتفاقی افتاده که امروز به آن افتخار کند. متولدین دهه های 70 و 80 نمی دانند برای نام بردن از «امام» چه انسان هایی به سلول های مخوف ساواک افتادند، کتک خوردند و شهید شدند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: امروز 260 ماهواره فارسی زبان علیه امام و آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت می کند و روزانه بیش از دو هزار برنامه ماهواره ای دارند که متأسفانه اثرهم دارد چون جوان نمی داند 15 خرداد چه پدیده تاریخی است.

 

وی گفت: روزی عده ای برای نام بردن از امام کتک خوردند و در آینده هم کسانی که برای نام نبردن و زدودن نام امام کار می کنند، کتک خواهند خورد و ننگ می آفرینند.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه امام خمینی (رحمه الله علیه) خود را به اسلام هدیه کرد، افزود: جریانی در دهه 70 و 80 از درون به امام زدایی پرداختند و گفتند که باید امام را به تاریخ سپرد؛ امروز هم اندیشه ای همین مسئله را به زبان دیگری و اندیشه ای دیگر با سکوت خود همین مطلب را می گوید.

 

وی با بیان اینکه افتخار به گذشته نیاز به تبیین دارد، خاطرنشان کرد: امروز آکادمی های جهانی و اندیشمندان آنان به این نتیجه رسیده اند که با وقوع انقلاب اسلامی، مارکسیسم، لیبرالیسم و کمونیسم به پایان رسیده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: انقلاب و برقراری حکومت اسلامی در این کشور ماحصل خون دل هایی است که در یک نبرد تنگاتنگ فرهنگی و سیاسی از سوی مردم و روحانیون اتفاق افتاد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، اظهارکرد: ایجاد اعتمادبه نفس ملی، احیاء هویت دینی و برقراری امنیت پایدار در کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید قدر آن را دانست و برای نسل جوان هم تبیین کرد.

 

حجت الاسلام احمدی در خصوص گرامیداشت مراسم ارتحال امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد، گفت: باید این مراسمات با کیفیت و محتوای خوب برگزار شود تا بنیان مرصوصی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

 

 

پایان پیام/417

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام سبک زندگی اسلامی کتاب مسجد نمایشگاه کتاب مصلی مساجد تهران بیرجند حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان قیام ۱۵ خرداد ارتحال امام ره کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز