Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@12:46:58 GMT

اسامی برندگان جشنواره عیدانه ناواکو

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۰۹۱۱

شرکت فناوری اطلاعات ناواکو بانک مسکن با هدف افزایش تراکنش‌های پایانه‌های فروش بانک و ترغیب مشتریان به استفاده حداکثری از این دستگاه‌ها، فاز سوم طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی را تحت عنوان "جشنواره عیدانه ناواکو" را آغاز کرد. بر اساس این گزارش"جشنواره عیدانه ناواکو" از بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه سال 97 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جشنواره عیدانه ناواکو دو نوع قرعه کشی انجام می شود،قرعه کشی اول هر دو هفته یکبار در روزهای شنبه و قرعه کشی دوم از ابتدای اسفند ماه 96لغایت خردادماه 97 به صورت ماهیانه در ابتدای هر ماه انجام می شود و به قید قرعه به مشتریان و پذیرندگان جوایزی اهدا می شود.

بر اساس این گزارش در قرعه کشی هر دو هفته یکبار به 5 برنده هر کدام یک سکه تمام بهار آزادی و در قرعه کشی هر ماهه به 3 برنده هر کدام سه سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه اهدا خواهد شد.این هدایا ویژه پذیرندگانی است که در طول دوره یک ماه بتوانند بالای 100 امتیاز کسب نمایند.

جایزه ویژه این جشنواره، یک دستگاه خودرو سراتو ویژه پذیرندگانی که در طول دوره جشنواره بتوانند بالای 400 امتیاز کسب نمایند، اهدا خواهد شد.

نحوه محاسبه امتیازات در جشنواره عیدانه ناواکو به ازای هر 5 تراکنش خرید در هر روز و یا بابت هر 200 هزار تومان تراکنش خرید 1 امتیاز می باشد.

شایان ذکر است قرعه کشی نیمه دوم فروردین ماه 97 جشنواره عیدانه ناواکو در روز شنبه مورخ 8/2/97 انجام گرفت و به پنج نفر از پذیرندگان در استان های مازندران،فارس،کردستان، اصفهان وزنجان هرکدام یک سکه تمام بهار آزادی توسط مسئول دفتر شرکت ناواکو در محل پذیرنده اهدا و تقدیم خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»

ایسنا/یزد سرکارگر یزدی که به دلیل وقوع یک حادثه در زندان به سر می‌بُرد با مهربانی اهالی پویش «دوشنبه‌های رهایی» از زندان آزاد شد.

پویش «دوشنبه‌های رهایی» نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار می‌شود و براساس آن هر دوشنبه، یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند.

در همین راستا نیز همزمان با هفته اول اردیبهشت ماه، نمایشگاهی از عکس گروهی این پویش در یزد برپا شد که ماحصل آن اختصاص مبلغ جمع آوری شده از این نمایشگاه برای آزادی یک زندانی دیگر بود.

«سعید حی» مسئول برگزاری این پویش با حضور در ستاد دیه استان یزد ضمن بررسی پرونده آقا رضا سرکارگر بتن‌ریز یزدی که به دلیل وقوع حادثه کارگاهی و عجز در پرداخت مبلغ دیه در بند زندان گرفتار شده بود، مبلغ ۶۵ میلیون تومان را جهت آزادی این زندانی غیرعمد اهدا کرد.

وی در این رابطه گفت: بازدیدکنندگان نمایشکاه عکس گروهی «دوشنبه‌های رهایی» طی چهار روز برپایی این نمایشگاه در مجموع مبلغ ۴۰ میلیون تومان و همین طور دکتر «حاجب مرتاض» پزشک سرشناس یزدی نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مبلغ ۲۵ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی اهدا کرده بود که در مجموع مبلغ ۶۵ میلیون تومان جهت آزادی این مددجو اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • هدیه متفاوت به معلم
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟