Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آ.اس از تلاش های پشت پرده رئال مادرید برای به خدمت گرفتن نیمار خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پشت هر عکس، یک داستانی وجود دارد و داستانی که امروز قصد داریم برای شما تعریف کنیم، روز بیست و دوم مارس رخ داد، در شهر کوچکی به نام مانگاراتیبا در فاصله یک ساعتی ریو دو ژانیرو. آنجا، نیمار یک سال و نیم پیش یک ویلای لوکس به قیمت ۸ میلیون یورو خرید ، همانجا که یک سلفی با وینیسیوس جونیور (مهاجم آینده رئال) منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در شبکه‌های اجتماعی با هم ارتباط داشتند و متوجه نبودند که این موضوع ممکن است برای مادرید مشکل ساز شود. این موضوع نباید هیچگاه رسانه ای می‌شد زیرا ملاقات عادی نبود.

وینیسیوس با ماموریتی از سوی رئال مادرید به خانه نیمار رفته بود، برای اینکه آنها شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کنند. وقتی این عکس منتشر شد، باشگاه و کادرفنی پاری سن ژرمن، هیچ توضیحی به جز اینکه این دیدار، یک دیدار دوستانه بوده، نداشتند. این دومین ملاقات این دو بود. البته این اولین و تنها دیدار بین نماینده رئال و نیمار نبود. در حقیقت، در همان دوره ای که نیمار در ویلای لوکسش در حال ریکاوری از مصدومیتش بود، رونالدو نازاریو به ملاقات او رفت و او نیز حامل پیامی از سوی باشگاه رئال مادرید بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور رئال مادرید انتقال نیمار به رئال پاری سن ژرمن رئال مادرید نیمار جونیور وینیسیوس جونیور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد