Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:59:00 GMT

سرمربی کره ای کمانداران: شانس مدال در آنتالیا را داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۱۳۳۴

سرمربی کره ای کمانداران: شانس مدال در آنتالیا را داریم

تهران – ایرنا – سرمربی تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: بعد از مدت ها تمرین، جام جهانی ترکیه نخستین مسابقه تیم ملی است و با توجه به تمرینات اختصاصی انجام شده، شانس کسب مدال در آنتالیا را داریم.

به گزارش ایرنا، پارک میوک وون امروز (چهارشنبه) در آستانه اعزام تیم ملی به جام جهانی ترکیه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: با هدف هماهنگی کمانداران با آب هوای ترکیه، برای برگزاری اردو یک هفته پیش از رقابت های جام جهانی راهی این کشور می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد که با توجه به تمرینات انجام شده احتمال بالای مدال آوری در کامپوند وجود دارد و ریکرو هم شانس مدال داریم.
پارک گفت: تمرینات اختصاصی برای آماده سازی تیم جهت حضور در جام جهانی ترکیه را از نخستین روزهای امسال آغاز کردیم و البته بازیکنان تمرینات مرتب خود را حتی در فواصل اردوها پیگیری کردند و من امیدوارم بتوانیم در ترکیه نتایج خوبی کسب کنیم.
وی با بیان اینکه هدف از حضور در جام جهانی ترکیه، محک خوردن کمانداران و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنان است، اضافه کرد: در ماه های اخیر به دلیل تمرکز روی تمرینات و افزایش آمادگی بازیکنان، در دو کاپ آسیایی تایلند و فیلیپین و جام جهانی شانگهای شرکت نکردیم. اما حالا به منظور بررسی آخرین وضعیت آنان به ترکیه می رویم تا برنامه آماده سازی تیم ملی را با رویکرد جدیدی ادامه دهیم.
به گفته وی تیم ملی تیراندازی با کمان با 16 کماندار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند بامداد شنبه (22 تیرماه) تهران را به مقصد آنالیا ترک خواهد کرد تا پس از یک اردوی یک هفته ای در جام جهانی آنتالیا به مصاف حریفان برود.
پارک با بیان اینکه تیم تمام تلاش خود را می کند تا بهترین نتایج را کسب کند، گفت: اگر چه ما در کاپ های آسیایی تایلند و فیلیپین و جام جهانی شانگهای شرکت نکردیم، اما نتایج و رکوردهای کسب شده در این رقابت ها را بدست آورده و خوب بررسی کرده ایم تا بتوانیم با توجه به این نتایج در ترکیه با شرایط خوبی ظاهر شویم.
این مربی کره ای در پاسخ به میزان شانس ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: همیشه گفته ام و باز تکرار می کنم رسیدن به بهترین وضعیت آمادگی نیاز به تمرینات پیوسته و بدون تعطیلی دارد. امیدوارم رئیس جدید فدراسیون به این باور برسد که باید کمانداران به صورت حرفه ای و بدون وقفه تمرین کنند.
پارک با یادآوری اینکه مدال بازی های آسیایی دور از دسترس نیست، افزود: بعد از مدت ها تمرین، جام جهانی ترکیه نخستین مسابقه تیم ملی است و امیدوارم بعد از این مسابقات، فدراسیون شرایط مناسبی برای ما فراهم کند تا ما با آمادگی بالا و قدرتمندانه در جاکارتا ظاهر شویم.
وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران هم باید بدانند کمانداران سایر کشورها هم برای حضور در این رقابت ها بیشترین تمرین را انجام می دهند. بنابراین آنان نیز باید بدون وقفه و خستگی ناپذیر تمرین کنند تا برای گرفتن مدال و سکو آماده باشند.
جام جهانی تیراندازی با کمان ترکیه از 31 اردیبهشت ماه با حضور برترین های جهان در شهر آنتالیا ترکیه برگزار خواهد شد.
ورزشی **1828**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي با كمان پارك ميوك وون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی

فدراسیون کشتی پاداش یک و نیم میلیاردی را به ۹ مدال آور رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان اهدا کرد.

به گزارش مشرق، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهدا شد. برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره، ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهیانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ میلیون تومان و ماهیانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

منبع: فدراسیون کشتی

دیگر خبرها

  • اخراج اریک تن هاخ جدی شد؛ ساوتگیت به اندازه توخل شانس دارد؟
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • بهترین آفرها برای رزرو هتل های آنتالیا و ازمیر
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان