Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:54:34 GMT

حیرت بازیکنان بارسا از تصمیم جدید مدیریت باشگاه

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۱۷۸۴

حیرت بازیکنان بارسا از تصمیم جدید مدیریت باشگاه

گویا مدیران بارسلونا تصمیم گرفته اند که به پیشنهاد بازی دوستانه برای بزرگداشت نلسون ماندلا در ژوهانسبورگ پاسخ مثبت بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا هفته گذشته پیشنهادی هنگفت از آفریقای جنوبی برای حضور در یک بازی دوستانه دریافت کرد و به نظر می رسد که با آن موافقت کرده است.

ابتدا موندودپورتیوو این خبر را فاش کرد و گویا امروز بازیکنان نیز از نهایی شدن این بازی مطلع شده و در بهت و حیرت فرو رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بر این اساس بارسلونا چهارشنبه آینده در ژوهانسبورگ به مناسبت بزرگداشت نلسون ماندلا، برابر تیم ماملودی ساندوس قرار خواهد گرفت. ستاره های بارسا که جام جهانی را تا یک ماه دیگر پیش رو دارند، از اینکه باید سفری طولانی به آفریقای جنوبی داشته باشند، شگفت زده شده اند. ضمن اینکه خطر مصدومیت نیز آنها را تهدید خواهد کرد.

 

بارسا سال 2007 نیز برابر ماملودی در یک بازی دوستانه به میدان رفته بود.

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی دو تیم اسپانیایی دیگر، اتلتیکو مادرید و بارسلونا، باعث شده تا حال و روز هواداران رئال کاملا متفاوت باشد. در روزهای اخیر، افراد زیادی در مورد اتفاقات لیگ قهرمانان حرف زده اند، اما بدون شک یکی از جنجالی ترین آنها از مجری شبکه لاسستا، جوردی اووله، بود.

روزنامه نگار کاتالان، مقاله ای در لا ونگواردیا منتشر کرده است که در آن به بررسی وضعیت فعلی رئال مادرید و بارسلونا می پردازد. او در مورد دشواری هوادار بارسا بودن در این روزهای سخت برای تیم بارسلونا اظهار نظر کرد. 

متن اووله با تیتر "بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم؟" در مورد احساسات خود به عنوان یک هوادار بارسلونا در هفته های اخیر صحبت کرده و از هیجان پس از پیروزی در بازی رفت مقابل PSG و سپس شکست در دیدار برگشت گفت.

در واقع، اووله منعکس می‌کند که روزهای بین دو بازی رفت و برگشت برای او "خوشحال‌ترین روزها تا اینجای سال" بوده است، و توضیح می‌دهد که پیروزی در بازی اول به او اجازه داد تا در مورد یک فینال ایده‌آل خیال‌پردازی کند: «من بی اندازه هیجان‌زده بودم.»

اووله در مقاله فوق الذکر نوشته است که تصور می کرد، نه تنها به نیمه نهایی می رویم، بلکه حتی در فینال برابر سیتی پپ گواردیولا قرار خواهیم گرفت ولی شکست بازی برگشت یک فروپاشی محض احساسی بود.

اِووله، همچنین حس و حال نسل جوان هواداران بارسلونا را منعکس کرده و می نویسد: «کسانی را که تعجب می‌کنند چرا به جای بارسا هوادار رئال مادرید نشدیم را درک می‌کنم. به شحصه دیگر وقت ندارم یا سنم برای تغییر تیم، خیلی پیر شده اما اگر هواداری جوان‌تر بپرسد، چرا هوادار رئال نشدیم، به آنها خواهم گفت که در قیاس با بارسا، هوادار رئال شدن ساده‌ترین انتحاب ممکن است.» 

نوشته او انتقادات بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به همراه داشت، به خصوص در جمله آخر که او می گوید انتخاب رئال به جای بارسا، گزینه آسانی برای هواداران فوتبال است، در حالی که سایر کاربران به این مجری انتقاد کرده اند که او نمی تواند به عنوان هوادار بارسا چنین اظهارنظری را مطرح کند.

دیگر خبرها

  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!