Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:26:09 GMT

هشت دیدار تدارکاتی تیم‌ملی؛ از ترکیه تا تونس و الجزایر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۱۸۴۴

هشت دیدار تدارکاتی تیم‌ملی؛ از ترکیه تا تونس و الجزایر

تیم ملی ایران در گروه دوم جهانی کار سختی پیش رو خواهد داشت و بر این اساس برنامه‌ریزی برای تدارک آنها با انجام هشت بازی دوستانه و تدارکاتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از صعودی مقتدارانه به جام جهانی روسیه، اکنون در گروه دوم این رقابت‌ها باید برای قدرت‌های اروپا (اسپانیا و پرتغال) و البته تیم مراکش که از ستاره‌های بزرگی در ترکیب خود سود می‌برد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه با برنامه ریزی صورت گرفته شاگردان کارلوس کی‌روش قرار است پیش از حضور در این رقابت‌ها هشت دیدار تدارکاتی را پشت سر بگذارند.


اولین دیدار تیم ملی برابر لیبی خواهد بود که 26 اسفند برگزار خواهد شد و آخرین جدال ملی‌پوشان در سال 96 را شکل خواهد داد و این جدال در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود این دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار خواهد شد که با تغییرات جدید هواداران و اصحاب رسانه قادر به حضور در استادیوم آزادی خواهند بود. کارلوس کی‌روش در سال نو نیز برنامه چند دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته که جدال با تونس و الجزایر و سوریه در آن قرار دارد.

 


جدال با تونس در تاریخ سوم فروردین اولین بازی ملی‌پوشان در سال 97 را شکل خواهد داد و در تاریخ هفتم فروردین نیز آنها برابر الجزایر قرار خواهند گرفت تا اینگونه سه جدال برابر نماینده قاره آفریقا برای آشنایی با شرایط تیم مراکش به عنوان رقیب آنها در جام جهانی را به پایان برساند.

 


اردوی بعدی تیم ملی از اردیبهشت استارت خواهد خورد و برنامه‌های کارلوس کی‌روش برای آماده سازی نهایی تیم ملی به انجام خواهد رسید. این اردو با انجام دیدار تدارکاتی با سوریه در تاریخ 21 اردیبهشت همراه خواهد بود؛ تیمی که در مرحله انتخابی جام جهانی با ایران همگروه بود و دو تساوی حاصل تقابل آنها با  شاگردان کارلوس کی‌روش بود. دیدار بعدی تیم ملی برابر ازبکستان در تاریخ 28 اردیبهشت خواهد بود که این تیم نیز در مرحله انتخابی جام جهانی با ایران همگروه بود و دو شکست مقابل شاگردان کی‌روش متحمل شد.

 


جدال دیدنی و تدارکاتی ایران مقابل ترکیه نیز از دیگر برنامه‌های آماده سازی تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی روسیه است و دیگر حریف اروپایی ایران را یونان شکل خواهد داد. دیدار با ترکیه در تاریخ 7 خرداد برگزار می‌شود و جدال بعدی برابر یونان در 12 خرداد انجام می‌شود. ایران در آخرین بازی خود با حریف اروپایی دیگرش روز 18 خرداد با لیتوانی تقابل خواهد داشت و بعد از آن در کمپ تمرینی خود در روسیه مستقر خواهد شد.

 


تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۲۵ خردادماه در سن‌پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت. شاگردان کی‌روش ۳۰ خرداد برابر اسپانیا و ۴ تیر ۹۷ مقابل پرتغال قرار می‌گیرند.

 

خبرنگار: مریم خردمند

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2024  و همچنین نشست فنی این پیکارها‌ صبح امروز(سه‌‌شنبه - 4 اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن 65- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن 75- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در ‌وزن 70- کیلوگرم، محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن 75- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن 80- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن 85- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن 90- کیلوگرم‌، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی‌ حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

38 کشور در این رویداد حضور دارند.

عربی:کار سختی برای سهمیه داریم/ تمرین با چینی‌ها بی‌نظیر است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • جدال حساس دریا با صدرنشین لیگ یک