Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:20:02 GMT

خسارت سیل کاشان 15 میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۱۹۲۱

خسارت سیل کاشان 15 میلیارد ریال است

کاشان- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: جاری شدن سیل در نتیجه بارندگی های شدید هفته گذشته نزدیک به 15 میلیارد ریال خسارت به این شهر وارد کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کاشان روز چهارشنبه به نقل از محمدرضا عبدلی خالدی اعلام کرد: تخریب 113 حلقه چاه جذب آب، یک هزار مترمربع جدول و چهار هزار و 500 مترمربع آسفالت از جمله خسارت های جاری شدن سیل در شهر کاشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بسیج همه نیرو و امکانات از جمله 850 نفر از کارکنان شهرداری کاشان برای دفع خطر سیل، خدمت رسانی و کمک مردم افزود: پمپ های لجن کش برای تخلیه آبگرفتگی، استفاده از ماشین آلات در مسیل ها برای حرکت آب به خارج از محدوده شهری و ذخیره آن برای تغذیه سفره های آب زیرزمینی در جریان سیل صورت گرفت.
پیش تر مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از وارد آمدن افزون بر 85 میلیارد ریال آسیب به تاسیسات، تجهیزات و خطوط انتقال آب در این شهرستان خبر داده بود.
به گزارش ایرنا، بارش های رگباری باران در هفته گذشته منجر به طغیان رودخانه های فصلی، تعطیلی برخی واحدهای آموزشی، آبگرفتگی واحدهای مسکونی و معابر شهری، تخریب زمین های کشاورزی، سیل بندها و برخی تاسیسات زیربنایی و راه های ارتباطی در شهرستان های شمالی استان اصفهان از جمله کاشان شد.
کاشان در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد خسارت سيل كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان

ایسنا/گلستان معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه صرف ساماندهی و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر کرد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه شهرداری گرگان به منظور نگهداری سگ‌های بلاصاحب بعد از جمع‌آوری اقدام به ساخت پناهگاه می‌کند، اظهار کرد: این پناهگاه در مساحت یک هزار مترمربع و با ظرفیت ۳۰۰ قلاده سگ در حال فعالیت است.

وی جمع‌آوری، عقیم‌سازی، واکسیناسیون، نگهداری، غذادهی و مدیریت را از جمله اقدامات انجام شده در این پناهگاه برشمرد و تصریح کرد:  این ظرفیت پناهگاه ساخته شده برای شهر گرگان کافی است اما متأسفانه شاهد رهاسازی سگ‌های بلاصاحب از شهرها و روستاهای اطراف در شهر گرگان هستیم که این امر مشکلاتی را در تأمین فضا ایجاد می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان با بیان این مطلب که به ازای هر قلاده سگ ۳۵ میلیون ریال هزینه می‌شود، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به منظور جمع‌آوری، واکسیناسیون، تغذیه و نگهداری سگ‌های بلاصاحب و مدیریت مجموعه پناهگاه، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سالاری با توضیح اینکه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ یک هزار و ۹۴۲ قلاده سگ جمع‌آوری و در این مرکز نگهداری شده است، افزود: دامپزشکی، بهداشت و درمان، شهرداری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی دستگاه‌هایی هستند که در خصوص سگ‌های ولگرد وظیفه‌مند هستند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان در قبال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و هشدار درباره گزش کودکان توسط سگ‌های ولگرد، دو اقدام مهم برای حل معضل سگ‌های ولگرد است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد