Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کیا رستمی دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره شائبه‌ها و حواشی که از مدت‌ها پیش پیرامون انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان بود گفت:این شایعات منطقی ندارند و کاملا اشتباه است ،انتخابات ریاست فدراسیون تیر وکمان طبق قوانین فدراسیون جهانی و وزارت ورزش برگزار شده است و در پایان هم غلامرضا شعبانی بهار به عنوان رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان معرفی شد که مراسم تودیع و معارفه روز یکشنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت:تا کنون هیچ نامه ای از فدراسیون جهانی تیر و کمان جهان به دست ما نرسیده است و هیچ خطری فدراسیون را تهدید نمی کند زیرا تمام فعالیت های فدراسیون قابل دفاع هستند و قطعا برای تمام شایعات توضیحی خواهد داشت.

کیا رستمی درباره علت  اجازه ندادن به کریم صفایی برای حضور در انتخابات گفت:تمامی کاندیدا ها باید در دو مرحله تایید صلاحیت بشوند،در اولین مرحله تمامی کاندیدا ها باید دارای صلاحیت مدیریتی باشند و طبق آیین نامه وزارت ورزش 4 سال سابقه مدیرت داشته باشند در مرحله دوم  نفراتی که در مرحله اول تایید صلاحیت شدند برای استعلام و تایید صلاحیت نهایی به وزارت ورزش فرستاده می شوند.

او افزود: پس از طی شدن تمام این مراحل از 13 نفر کاندیدای اولیه 10 نفر در مرحله اول انتخاب شدند ودر مرحله بعد پس از استعلام 7 نفر مورد تایید قرار گرفتند و در نهایت 6 نفر در این انتخابات شرکت کردند که کریم صفایی در مرحله دوم توسط وزارت ورزش تایید صلاحیت نشد ونتوانست در انتخابات حضور پیدا کند.


او درارتباط با زیر نظر گرفتن این انتخابات توسط فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان و احتمال این که به برخی از این شائبه‌ها مثل  اجازه ندادن به کریم صفایی برای حضور در انتخابات، کاندیداتوری یک مسئول دولتی و ...ورود کند گفت:فدراسیون جهانی تیر و کمان به استناد به صحبت های یک عده و شایعات مختلف بی پایه و اساس ،موضوعات مختلف را پیگیری نخواهد کرد واین انتخابات هیچ تبعاتی برای ورزش کشور نخواهد داشت.

دبیر فدراسیون تیر اندازی با کمان کشورمان در ادامه درباره تک سهمیه بودن ملی پوشان بانوان کشورمان در رشته ریکرو در بازی‌های آسیایی اذعان داشت: ما به تک سهمیه ریکرو بانوان اعتراض داریم و حتما در این خصوص با کمیته ملی المپیک صحبت می‌کنیم. برنامه ما این بود در تیراندازی با کمان به صورت کامل اعزام شویم. ما مستندات خودمان را داریم که حتما با کمیته در میان می‌گذاریم و تمام تلاش بر این است که تک سهمیه ریکرو را به 4 سهمیه افزایش دهیم.


کیارستمی علت تک سهمیه بودن ایران را در رشته ریکرو این طور بیان کرد:بر اساس آنالیز ها وبررسی های انجام شده 2 موضوع مطرح است؛ نخست حضور بانوان است که وزارت ورزش هم روی آن تاکید دارد. در درجه دوم بحث مدال‌آوری مطرح می‌شود که طبق بررسی ها گفته می شود شانس بانوان برای مدال آوری در رشته ریکرو تیر و کمان پایین است.


دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در انتها بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان در رشته ریکرو جهت اعزام به دعوت به اردوی مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین به میزبانی هیات استان تهران فردا از ساعت 9 صبح در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
سوگند رحمانی و امیدرضا صفایی پور به دلیل کسب سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین به طور مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت می شوند اما به طور قطع دو ملی پوش که به مسابقات اعرام می شوند مشخص نیست وبستگی به امتیازات شرکت کنندگان در مسلبقات انتخابی فردا دارد.

انتهای پیام/

حاشیه های انتخابات ریاست فدراسیون تیر اندازی با کمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیر اندازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد