Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@14:48:14 GMT

بازار ایران هر سال جذاب تر می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۲۴۶۹

بازار ایران هر سال جذاب تر می شود

مدیرعامل شرکت ایتالیایی بولدوروکی گفت: ما حتی در شرایط سخت نیز در بازار ایران حاضر بودیم و این بازار برای ما فوق‌­العاده بوه است؛ از این‌رو قصد ترک این بازار را نداریم.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، مارکو بایلو مدیرعامل شرکت ایتالیایی بولدوروکی، تولید کننده تجهیزات صنعت نفت از جمله فن، فیلترهای هوا و مبدل های گرمایی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 1999 میلادی در بازار نفت ایران هستیم و شرایط بازار ایران با وجود برخی مشکلات هر سال جذاب تر از سال گذشته می شود

بایلو با بیان اینکه "جذاب بودن بازار ایران ما را بر آن داشت تا یک شرکت مستقل در ایران تأسیس کنیم"، گفت: هم اکنون تنها به فروش فن و فیلتر می پردازیم اما در آینده نزدیک، دیگر محصولات این شرکت ایتالیایی نیز برای فروش به شعبه آن در ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شرکت هم اکنون محصولات خود را به پروژه‌های نفتی عرضه می‌کند و قصد دارد که این همکاری را بیش از این گسترش دهند.

مدیرعامل شرکت ایتالیایی بولدوروکی تصمیم برای ماندن یا رفتن این شرکت از ایران را تحت تأثیر برجام و تحریم ها ندانست و گفت: ما حتی در شرایط سخت نیز در بازار ایران حاضر بودیم و این بازار برای ما فوق‌­العاده بوه است؛ از اینرو قصد ترک این بازار را نداریم.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟