Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:34:29 GMT

تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۲۵۵۱

تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان برگزار شد

بندرعباس - ایرنا - تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریابانی، اداره بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی سلطنتی عمان در تنگه هرمز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون بین المللی ستاد کل نیروهای مسلح روز چهارشنبه در پایان این تمرین مشترک امداد و نجات دریایی اظهار داشت: این تمرین دریایی مشترک با توجه به برگزاری چهاردهمین اجلاس دوستی مشترک نظامی جمهوری اسلامی ایران و کشور سلطنتی عمان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرتیپ پاسدار قدیر مظامی بیان داشت: ارتقای سطح یکپارچگی و تحرک نیروی دریایی 2 کشور و افزایش سطح امنیت مرزهای مشترک آبی و ارتقاء هماهنگی و تبادل تجربه از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری این تمرین دریایی مشترک علاوه بر تبادل تجربه های نظامی و ارتقای امنیت تنگه هرمز، باعث تبادل مباحثی مانند مدیریت مبارزه با قاچاق کالا نیز می شود.
سردار پاسدار مظامی تصریح کرد: در پایان این تمرین مشترک، یگان های شرکت کننده از جلوی ناوشکن جماران رژه رفتند.
این مقام مسوول اظهار کرد: روابط نظامی، انتظامی و امنیتی بین نیروهای مسلح 2 کشور ایران و عمان مثبت و رو به پیشرفت ارزیابی می شود.

** تمرین مشترک دریایی ایران و عمان با موفقیت انجام شد
معاون اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمرین مشترک امداد و نجات دریایی میان ایران و عمان با موفقیت و به نحو مطلوبی در تنگه هرمز انجام شد.
به گزارش ایرنا، دریادار دوم بهرام عسکریان عصر چهارشنبه در حاشیه پایان این تمرین مشترک اظهار داشت: این تمرین مشترک از لحاظ تاکتیکی بسیار حائز اهمیت بود و توانستیم به یک زبان مشترک دریایی در بحث جستجو و امداد و نجات دریایی در این تمرین دست یابیم.
وی، با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در سناریوی انجام این تمرین در سالهای اخیر، افزود: ما توانسته ایم خود را به حدی برسانیم که این تمرین تخصصی را به نحو مطلوبی انجام دهیم.
7198/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي تمرين دريايي بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج

سرمربی تیم ملی بانوان تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو ایران (بانوان)کشورمان جهت تمرین مشترک با اعضاء منتخب پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان البرز در خانه تکواندو و زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. - اخبار استانها -

مینو مداح سر مربی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص علت حضور تیم ملی تکواندو ایران (بانوان) به البرز گفت: هدف از این اردو یک روزه آماده‌سازی فنی ملی پوشانی بود که قرار است ظرف دو هفته آینده به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

وی ادامه داد: امروز تیم ملی بانوان به عنوان مهمان و جهت برگزاری تمرین مشترک پای به خانه تکواندو هیأت تکواندو البرز گذاشت که این مهم با همت محمد انصاف دوست رئیس ونرگس حسینی نائب رئیس و دو قهرمان اسبق تیم ملی آقایان اصلانی و رجلی به وقوع پیوست و هیأت البرز مانند همیشه میزبان شایسته‌ای بود، بر همین اساس به نمایندگی از تیم و کادر فنی از همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

سرمربی تیم ملی افزود: ترکیب نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی مشخص است و شش نفر پای به آوردگاه ویتنام خواهند گذاشت.

گفتنی است، این تمرین بر روی دو شیهاپ جانگ و با سیستم الکترونیکی پیگیری شد و هدف شبیه‌سازی مسابقات تکواندو برای ملی پوشان بود.

شایان ذکر است در این تمرین مشترک 13 تن از اعضاء منتخب و مسئول و مربیان پایگاه قهرمانی البرز و 10 تن از اعضای تیم ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی