Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش درباره ساختمان پک گفت: بسیار خوشحال هستم پس از گذشت ۷ سال با وجود بحث ها و مجادله هایی که داشتیم، سرانجام موفق به تاسیس این ساختمان شدیم. باید از دستیارانم و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای ساخت این مجموعه بزرگ تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک این ساختمان به نسل آینده فوتبال ایران کمک بزرگی می کند.

مردان و زنان فوتبالیست ایران می توانند در ساختمان پک از لحاظ فنی و تکنیکی پیشرفت کنند

او درباره شائبه هایی که نسبت به تلاش هایش برای ساخت این ساختمان مطرح شد، بیان کرد: بسیار خوشحال و مفتخر هستم که این ساختمان به خانه ای برای مردان و زنان فوتبالیست ایران تبدیل شده است. آنها می توانند با استفاده از امکانات این ساختمان از لحاظ فنی و تکنیکی پیشرفت کنند و به سطح بالاتری برسند.

افرادی که می خواستند به پروژه ساختمان پک لطمه بزنند، موفق نبودند

کی روش خاطرنشان کرد: خوشبختانه افرادی که می خواستند به این پروژه لطمه بزنند، موفق نبودند و توانستیم به این مهم دست یابیم. می خواهم به کادرم هم تبریک بگویم و از آنها تشکر کنم چراکه به زحمات آنها افتخار می کنم. شبانه روز در این محل تلاش کردند. به هدفمان از ساخت این پروژه رسیدیم و افتخار می کنم موفق شدم این ساختمان را در اختیار نسل آینده فوتبال ایران قرار دهم.

دلیل درخشش مهاجمان ایران حسادت آنها به مدافعان ما است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره درخشش مهاجمان لژیونر کشورمان در فوتبال اروپا اظهار داشت: نباید فراموش کنیم مهاجمان ایران به دلیل حسادت به مدافعانمان در این فصل گل های زیادی به ثمر رساندند چراکه مدافعان گل های بسیار کمی خوردند. بسیار خوشحالم اکنون ۱۴ بازیکن لژیونر در فوتبال ایران داریم که بیشتر آنها در کشور های اروپایی بازی می کنند. زمانی که این بازیکنان به کشور بازگردند می توانند به مربیان داخلی و افرادی که در ایران فعالیت می کنند بگویند فوتبال بین المللی چه معنایی دارد و به آنها کمک کنند.

لژیونرها وظیفه دارند دانش و تجربه خود را در اختیار هالی فوتبال ایران قرار دهند

او ادامه داد: بدون شک این لژیونرها وظیفه دارند دانش و تجربه خود را در اختیار افراد داخل ایران قرار دهند تا از این طریق فوتبال ایران پیشرفت کند.

با بهره برداری از چمن زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال پس از هفت سال اتفاق خوبی افتاد

کی روش درمورد بهره برداری از چمن زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران تصریح کرد: برخی خبرنگاران به خاطر دارند در نخستین نشست مطبوعاتی که در هتل آکادمی برگزار کردم، گفتم فدراسیون فوتبال در در درجه اول نیاز به یک زمین خوب برای تمرین تیم ملی دارد. خدا را شکر می بینید زمین چمن در حال رشد است و پس از هفت سال اتفاق خوبی می افتد‌.

به تاج پیشنهاد دادم بخشی از جوایز صعود به جام جهانی را صرف بازسازی زمین شماره یک کند

او افزود: به مهدی تاج پیشنهاد داده ام بخشی از دریافتی ها و مبالغی که برای صعود به جام جهانی به فدراسیون می رسد صرف بازسازی زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال شود.

آدمی نیستم که کفش مسئولان را ببوسم

کی روش خاطرنشان کرد: مرا می شناسید و می دانید شخصی نیستم که دست آوردهایم را تبلیغ کنم. آدمی نیستم که بخواهم کفش رسانه ها و مسئولان را ببوسم.

امیدوارم متوجه شده باشید در تعطیلاتم چه کار می کردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امیدوارم اکنون که از ساختمان پک بازدید کردید متوجه شوید که من در تعطیلات(هالیدی) چه می کنم. زمانیکه در تعطیلات هستم سخت کار می کنم. تصور کنید روزی که می خواهم شروع به کار کنم چه می کنم.

باید با انصاف کامل بازیکنان مدنظرمان را برای جام جهانی انتخاب کنیم

کی روش با اشاره به مشخص شدن فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی در روزهای آتی اظهار داشت: تیم ملی در روزهای آتی شرایط بسیار سخت و حساسی را پیش رو دارد. باید فهرست ۳۵ نفره از بازیکنانم را به ۲۳ نفر کاهش دهم. باید کارمان را با تمرکز کامل ادامه دهیم. نه تنها باید تصمیم های درستی بگیریم بلکه باید با انصاف کامل درباره بازیکنانی که بتوانند بهترین عملکرد را در روسیه داشته باشند تصمیم بگیریم.

فوتبال ایران تاریخی ترین چالش خود را پیش رو دارد

او ادامه داد: به این دلیل می خواهیم تک تک بازیکنان را مدنظر قرار دهیم که قصد داریم با انصاف کامل نفراتمان را در راه جام جهانی انتخاب کنیم. راه و مسیر دشواری پیش رو داریم. اگر یادتان باشد پس از قرعه کشی جام جهانی گفتم فوتبال ایران تاریخی ترین چالش خود را پیش رو دارد.

نگران آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی باید تاکید کنم به دلیل اتفاق هایی که در راه آماده سازی این تیم به وجود آمد، بسیار نگران هستم. شرایط موجود می تواند در مسیر ما بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده

بازیکن پاری سن ژرمن از نقش تاثیرگذار کریستیانو رونالدو در تبدیل شدن به یک فوتبالیست سطح اول جهان صحبت کرد

طرفداری | بردلی بارکولا، وینگر جوان فرانسوی که در تابستان گذشته با 50 میلیون یورو از لیون به پاری سن ژرمن پیوست و حالا به یکی از بازیکنان موثر پی‌اس‌جی تبدیل شده است.

در آستانه دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بردلی بارکولا مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوفا داشت و در خصوص الگوهای دوران کودکی و دلیل علاقه‌مند شدنش به فوتبال صحبت کرده است. 

لیگ قهرمانان برایت چه معنایی دارد؟

وقتی بچه بودم با خودم می‌گفتم بازی در این تورنمنت چیزی است که حتما باید تجربه‌اش کنم. گلزنی یا دادن پاس گل، انگیزه مضاعفی برای پیروزی در این رقابت‌ها به من می‌دهد.

کدام بازی‌ها برایت ویژه بوده است؟

 فینال‌ها همیشه برای من جذاب بوده‌اند. تماشای شور و شوق تیم پیروز، برایم لذت‌بخش بوده است. فینال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ که با گل سرخیو راموس در آخرین دقایق به سود رئال مادرید به پایان رسید، به‌یادماندنی‌ترین فینال برای من است.

در دوران کودکی، کدام بازیکنان الگویت بوده‌اند؟

در لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو الگویم بوده است. تماشای گلزنی‌های او در تقریبا هر بازی، به‌خصوص در فینال‌ها، و رهبری او در زمین، برای من الهام‌بخش بود. او در تمام دوران کودکی من اسطوره‌ای دست‌نیافتنی بود. من همیشه شیفته تلاش و گلزنی‌های او بودم. ذهنیت تسلیم‌ناپذیر، بیش از هر چیز مرا تحت تاثیر قرار می‌داد. این روحیه او بود که مرا به اینجا رساند. من همیشه با ذهنیتی قوی و با پشتکار تلاش کرده‌ام. این چیزی است که از او آموخته‌ام. مشاهده تلاش‌های بی‌وقفه و فراتر رفتن او از حد توانایی‌هایش در هر بازی، درس بزرگی برای ما جوانان است و انگیزه‌ای برای تلاش و رسیدن به اهدافمان با سخت‌کوشی می‌شود.

اگر فرصتی برای ملاقات با رونالدو داشته باشی، چه چیزی به او می‌گویی؟

به او به‌خاطر تمام دستاوردهایش تبریک می‌گویم و از او به‌خاطر شور و هیجانی که در دوران کودکی به من هدیه داده، تشکر می‌کنم.

چه کسی به فوتبال علاقه‌مندت کرد؟

مادرم در دوران جوانی فوتبال بازی می‌کرد. این اتفاقی نادر است، اما او کسی بود که عشق به فوتبال را در ما نهادینه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی