Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: این باشگاه بیش از ۳۲ میلیارد تومان از بدهی‌های خود را پرداخت کرده است

طرفداری-  حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس رقم پرداخت بدهی‌های این باشگاه را اعلام کرد.

گرشاسبی در این جلسه اعلام کرد که این باشگاه ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از بدهی‌های معوقه باشگاه پرسپولیس را  پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، وی در این جلسه عنوان کرد که همچنین چند میلیارد از بدهی‌ها را مهلت گرفته تا پرداخت کند و حدود ۵ میلیارد از این بدهی‌ها باقی مانده که البته خیلی این بدهی‌ها پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان فشرده‌ترین برنامه ممکن را در شروع سال جدید تجربه می‌کند. آنها تنها نماینده فوتبال ایران بودند که توانستند جواز صعود از مرحله گروهی را کسب کنند و به دلیل دو دیدار رفت و برگشتی که قابل الهلال برگزار کردند، دو دیدار آنها در لیگ برتر مقابل تراکتور و ذوب‌آهن معوقه شد.

این دو دیدار معوقه سبب شده تا در کنار برنامه‌ریزی جام حذفی و همینطور لیگ برتر، سپاهان نسبت به تیم‌های دیگر دو بازی بیشتر برگزار کند و به همین دلیل از روز پانزدهم فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه باید 6 دیدار دشوار را برگزار کند که تا حد زیادی تکلیف این تیم مدعی قهرمانی را مشخص خواهد کرد.

شاید به دلیل همین برنامه فشرده باشد که مورایس به شاگردانش یکی دو روز بیشتر از سایر تیم‌ها استراحت داد و آنها از روز دوشنبه تمرینات‌شان را در مجموعه باغ فردوس از سر گرفتند. در این تمرین که با حضور ژوزه مورایس برگزار شد، بازیکنان تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند تا رفته رفته آماده تمرینات پرفشار روزهای آینده شوند.

سپاهان روز پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام باید به مصاف تراکتور برود.

دیگر خبرها

  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • حال خوب سازه‌های آبخیزداری استان بوشهر
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)