Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در آغاز دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل روزنامه‌نگاران خاطرنشان کرد: طبیعتاً ما از سفر امروز شما برای بررسی روابط دوجانبه و همچنین مسائل در منطقه که متاسفانه از اوضاع دشواری عبور می‌کند، بهره خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین گفت: دوست دارم امیدواری خود را نسبت به این مساله ابراز کنم که ما فقط به بررسی این مسائل نپردازیم بلکه در مورد راه‌حل‌هایی گفت‌وگو کنیم که به کاهش شدت اوضاع و دستیابی به راه‌هایی برای حل و فصل درگیری‌های کنونی بینجامد.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو گفت: من فرصت حاصل شده برای بررسی اوضاع و همفکری درخصوص گام‌های درستی که می‌توانیم به صورت عقلانی برای از بین بردن تهدیدهای کنونی در منطقه اتخاذ کنیم، می‌ستایم.

نتانیاهو گفت: پس از گذشت ۷۳ سال از "هولوکاست"، کشوری در خاورمیانه وجود دارد که همان ایران است که علناً خواهان انهدام اسرائیل است.

وی افزود: تفاوت بسیاری میان جنگ جهانی دوم با دوره کنونی وجود دارد؛ چراکه یهودیان در حال حاضر برای خود «کشوری» دارند.

نتانیاهو گفت: باید با ایدئولوژی‌های کشنده در زمان مناسب برخورد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاورمیانه روسیه کرملین نخست وزیر رژیم صهیونیستی هولوکاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به منظور بررسی وضعیت طرح های عمرانی و خدماتی مسکن مهر صفادشت و شهرک گلهای شهرستان ملارد و پس از بازید از این مناطق، نشستی، با حضور معاون هماهنگیِ امور عمرانی استانداری تهران در دفتر فرماندار شهرستان ملارد برگزار شد 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو