Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:17:09 GMT

سرپرست جهاد کشاورزی فهرج معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۳۹۵۰

سرپرست جهاد کشاورزی فهرج معرفی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام خیر الله ابراهیمی امام جمعه فهرج در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید جهاد کشاورزی فهرج با اشاره به خروج امریکااز برجام گفت: از مسئولین توقع می‌رفت از ناحیه قدرت صحبت کنند از ناحیه ضعف صحبت کردند و خارج شدن از برجام تاثیری به انقلاب ما نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فهرج اظهار داشت: این کشور مسیرش استقامت و ایستادگی در مقابل اهل کفر است و تا دنیا دنیا باشد این مسئله خواهد بود و قطعا و یقینا پیروزی از اسلام و دوست داران اهل بیت خواهد بود.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به معرفی علی فهرجی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی فهرج تصریح کرد :فهرجی مردم و منطقه را خوب می‌شناسد و وبا ایشان همکاری و کمک خواهیم کرد موفقیت خوبی بدست بیاورد.

همچنین امیر باقری سرپرست فرمانداری فهرج هم با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های عظیمی مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: عظیمی مدیر سابق جهاد کشاورزی خدمات ارزنده‌ای برای کشاورزان و مردم انجام دادند و گواه این موضوع تعامل بسیار خوب آن با مجموعه مدیریتی شهرستان فهرج است و در دوسال گذشته افزایش اعتبارات جهاد کشاورزی گواهی بر این موضوع است

باقری افزود علی فهرجی از خانواده معظم شهدا است و سابقه کار در جهاد کشاورزی دارد و باید کمک شود خدمات بسیار خوبی در راستای اهداف جمهوری اسلامی و دولت بر داشته شود

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد امیری مسئول بازرسی جهاد کشاورزی استان با اشاره به خدمات خوب مهندس عظمی در جهاد کشاورزی فهرج گفت: عظیمی از مدیران پر تلاش کشاورزی بودند و خدمات بسیار خوبی در زمینه اجرای آبیاری تحت فشار و و دام انجام دادند و از تلاش‌های ایشان تشکر و قدر دانی می‌شود

امیری در ادامه خدمت در جهاد کشاورزی را کار مقدس بیان داشت و افزود خدمت به قشر کشاورز ثواب فراوان دارد

وی در ادامه حضور باشکوه مردم، اطاعت از رهبری و ایمان را رمز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد

و در بخش دیگری از سخنانش گفت: خدمات بسیار خوبی در این منطقه صورت گرفته است، اما کافی نیست و‌ی خاطر نشان کرد برای بخش پرورش آبزیان، و آبیاری تحت فشار اعتبار ات خوبی اختصاص یافته است و و برای اجرای ابیاری تحت فشار در یک هکتار ۱۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است

در ادامه این جلسه از تلاش‌های محمد عظیمی مدیرسابق جهاد کشاورزی فهرج تجلیل شد و حکم سرپرست جدید جهاد کشاورزی فهرج قرائت و به وی اعطا شد

انتهای پیام/ح

معرفی سرپرست جدید جهادکشاورزی فهرج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخباراجتماعی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به اصفهان

 سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت:  با ورود سامانه ناپایدار تا اوایل وقت پنجشنبه با شدت گرفتن ناپایداری انتظار شرایط ابرناکی، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق و در نواحی غربی، شمالی و شمال شرقی احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

لیلا امینی درباره صدور هشدار سطح نارنجی با ورود سامانه همرفتی، بارش، باد و رعدوبرق از بعدازظهر امروز تا پایان وقت چهارشنبه در استان گفت: فعالیت این سامانه با رگبار، رعدوبرق، تگرگ، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای، کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.

او گفت: سامانه بارشی در تمام مناطق استان به ویژه اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خوروبیابانک، دهاقان، فلاورجان، شهرضا، لنجان، نائین، نطنز، ورزنه و اصفهان فعال می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.

امینی ادامه داد: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان