Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:20:08 GMT

آیا رهبر کره شمالی عادت کهنه خود را ترک کرده است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۴۰۷۳

آیا رهبر کره شمالی عادت کهنه خود را ترک کرده است؟

کیم را یک سیگاری قهار می شناسند اما در تمام مدت ملاقات او حتی یک بار هم در حضور مون سیگار روشن نکرد. شاید حفظ این کار احترامی ظاهری بود در برابر رئیس جمهور جنوبی ها که ۳۱ سال از کیم بزرگتر است.

ایران آنلاین /کیم جونگ اون تایید کرد که از لب تر کردن در کنار مون جائه این در نشست تاریخی لذت برده است اما آنچه که توجه رسانه های کره جنوبی را برانگیخت جریان یک امتناع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم را یک سیگاری قهار می شناسند اما در تمام مدت ملاقات او حتی یک بار هم در حضور مون سیگار روشن نکرد. شاید حفظ این کار احترامی ظاهری بود در برابر رئیس جمهور جنوبی ها که ۳۱ سال از کیم بزرگتر است.

غیبت حتی یک نخ سیگار در کل این ماجرا و مذاکرات با شگفتی همراه بود. در عکس های رسمی رهبر کره شمالی، او اغلب سیگاری بین دو انگشتنش دارد. کیم حتی این عادت را در ملاقات مدارس، بیمارستان کودکان و حتی این اواخر در جریان پرتاب موشک کنار نگذاشت. اما روز جمعه هیچ جا سیگار دیده نشد. سیگار هیچ جا نقشی ایفا نکرد، حتی روی میزهایی که کیم در ملاقات های رسمی حضور داشت خبری از جاسیگاری نبود. او حتی در ملاقات خصوصی اش هم سیگار نکشید و جاسیگاری هم جایی دیده نشد.
ساده است که تصور کنیم او پس از مذاکرات موفق در راه بازگشت به شمال سیگار روشن کرده باشد یا به جویدن آدامس های نیکوتین دار روی آورده باشد. شاید هم در خاک جنوب، آرام به اتاقی دیگر رفته باشد و سیگاری روشن کرده باشد. اما خارج از تصورات و احترام گذاشتن به مون، مقامات رسمی کره جنوبی معتقدند که کیم درک کرده است که روشن کردن سیگار در میانه مذاکرات صلح و خلع سلاح هسته ای ممکن است بی ادبانه و نادرست به نظر برسد. یکی از مقامات کره جنوبی به کره هرالد گفت: «ما شنیده بودیم که کیم جونگ سیگاری قهاری است. اما با توجه به اجلاس کره و آنچه که تعدادی از مقامات رسمی کره شمالی و جنوبی شاهد بوده اند می توان تفسیر کرد که او از سیگار کشیدن در منظر عمومی امتناع می کند.»
اگرچه نظم خود خواسته کیم شامل الکل نشد. براساس آنچه که از هتل محل حضور او شنیده می شود کره هرالد اعلام کرده که او با خرسندی همه پیشنهادات «مشروبات الکلی قوی» را در تمام ضیافت ها می پذیرفت. مشخص نیست که ترک سیگار او به محض بازگشتن به پیونگ یانگ به همراه همسرش ری سول جو، شکسته خواهد شد یا اینکه به دلیل بحث مذاکرات پیش رو ادامه پیدا خواهد کرد. روزنامه ژاپنی آشی شیمبون در گزارشی نوشت، داستانی وجود دارد که می گوید یکی از مقامات رسمی کره شمالی به این دلیل که به کیم گفته بود به خاطر سلامت اش سیگار را ترک کند کشته شد.
می شود تصور کرد که او دست هایش را به هم می زند و می گوید: «من همیشه ازش می خوام که ترک کنه اما اون گوش نمیده.»/ دیپلماسی ایرانی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اولین نتیجه و اثر سیگار بر روی پوست صورت، ایجاد چین و چروک‌های عمودی در اطراف دهان است. اگرچه با افزایش سن فرار از این چین و چروک‌ها ممکن نیست. اما سیگار باعث به جلو افتادن آن‌ها می‌شود. چین و چروک‌های پنجه کلاغی که در اطراف چشم پدیدار می‌شوند، متداول‌تر هستند. این چروک‌ها برای افراد سیگاری زودتر از سایر افرادی ایجاد می‌شوند.

 آسیب به کلاژن و الاستین عامل اصلی پیری زودرس پوست است. اولین تاثیر سیگار روی پوست هم با این نشانه ظاهر می‌شود. مصرف دخانیات باعث انقباض عروق می‌شود. در نتیجه مانع از رسیدن جریان خون و اکسیژن کافی به سلول‌های پوست می‌شود. همین عامل پیری زودرس را به دنبال دارد.

پوست صورت باید نرم و لطیف باشد. همینطور پوست دستان شما هم باید به همین صورت دیده شوند. یکی از عوارض سیگار بر روی پوست به صورت ایجاد لکه‌های پوستی در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان می‌دهد. این مشکل بیشتر بر روی بازو‌ها و سینه دیده می‌شود. همچنین به دلیل سیگار کشیدن خاصیت ارتجاعی پوست هم کم کم از بین می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست