Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:23:05 GMT

برخورد شهاب سنگ، عامل انفجار در قائمشهر بود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۴۳۴۶

برخورد شهاب سنگ، عامل انفجار در قائمشهر بود؟

رضا عنایتی در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی صدای انفجار در قائم‌شهر با بیان این که علت انفجار تا نتیجه قطعی همچنان در دست بررسی است، اظهار کرد: 10 گروه نظامی، خاک شناسی و جهادی در حال مطالعه در مورد شواهد این موضوع هستند.

وی افزود: انفجار دستی یا ناشی از اقدامات انسانی در این حادثه رد می‌شود و هیچ قطعه‌، شی و یا ترکشی در محل مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: اثراث به‌جامانده از این حادثه فقط خاک و خاکستر بوده و این خاکستر در حال حاضر در آزمایشگاه در دست بررسی قرار دارد. تمامی تیم های تحقیقاتی در شهرستان قائم شهر مستقر هستند تا نتیجه قطعی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: این عامل قطعا انسانی نبوده و احتمال شهاب سنگ محتمل تر به نظر می رسد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران با اعلام این که انفجار فقط صوتی بوده است، افزود: این که صدای صوت ناشی از چه عواملی بوده، باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

عنایتی با اعلام این که در خاکسترهای به‌جامانده اثری از مواد منفجره وجود نداشت، تأکید کرد: شکسته شدن شیشه‌ها در اثر صدای زیاد بوده است. مردم نگران نباشند و این انفجار هیچ بار امنیتی ندارد.

باغستانی، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری قائم شهر نیز در گفت‌وگو با ایسنا، احتمال گنج یابی در محل حادثه را منتفی اعلام کرد.

انفجار شی نامشخص در یکی از مناطق شهر قائم شهر یکشنبه شب بخشی از مردم این شهر را به خیابان ها کشاند. این انفجار به گفته شاهدان عینی در منطقه سمنا دشت رخ داد و به حدی شدید بود که حفره ای به عمق 40 سانتی متر در وسعتی سه متر مربع در آسفالت محل انفجار ایجاد کرد.

ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای