Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو به شدت از محرومیت روبرتو انتقاد کرد و به تمجید از عملکرد درخشان دمبله پرداخت و این را هم گفت که ایده این است که او فصل بعد هم در بارسا بماند.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به پیروزی پرگل خانگی تیمش مقابل ویارئال واکنش نشان داد.

به گزارش mundodeportivo، والورده گفت:

اینیستا بازیکنی است که در هر بازی یک درس به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او منحصر به فرد و تکرار نشدنی است. مثل مسی. اینیستا در دنیای فوتبال یک نقطه مرجع به شمار می‌رود و ما هنوز از فوتبالش لذت می‌بریم.

دمبله: او استعداد فوق العاده‌ای دارد. سرعت بسیار بالا و تکنیک بسیار خوب. بارها گفتم که عثمان کیفیت‌های زیادی دارد. استارت‌های بسیار سریع، دو پا، تکنیک، دریبل زنی و ... عثمان جوان است و هنوز سال‌های زیادی از فوتبالش باقی مانده. همه بازیکنان به یک مقطع سازگاری با تیم جدید نیاز دارند. وقتی جوان هستید باید از بازیکنان باتجربه تیم یاد بگیرید. با این حال، عثمان در نیمه دوم فوق العاده بود. قرض دادن دمبله؟ البته که ما فکر می‌کنیم او با ما ادامه خواهد داد.

سیلسن در لیگ؟ ایده من این است که مارک در لیگ دروازه بان بازی‌های پایانی باشد اما امروز می‌خواستم یاسپر در لیگ بازی کند به خاطر نمایش‌های فوق العاده‌اش در کوپا دل ری. او امسال کمک زیادی به ما کرد و بازی امشب حکم یک جایزه را برای او داشت. از نظر ما یاسپر دروازه بان بزرگی است و عملکرد هیچ بازیکنی مورد غفلت واقع نمی‌شود. دروازه بانان هم به همچنین.

محرومیت روبرتو؟ انتظار یک بازی محرومیت را داشتیم نه 4 جلسه. به نظرم آن صحنه اگرچه بدون توپ بود اما مارسلو اغراق کرد و در حالی که دست سرجی به صورتش برخورد نکرد، روی زمین افتاد. از نظر من این محرومیت بسیار بزرگنمایی شده است و باشگاه بدون تردید نسبت به آن اعتراض خواهد کرد. می‌دانیم که در این قضیه حق با ماست و برای احقاق حقمان تلاش می‌کنیم.

نکته خوب این بازی و پیروزی این بود که بازیکنان و تیم علی رغم مسجل شدن قهرمانی همچنان مایل است سطح رقابت بالایش را حفظ کند. گرچه سه روز پیش در ال کلاسیکو بازی کردیم اما بازیکنانم تلاش زیادی کردند. تغییراتی نسبت به بازی یکشنبه داشتیم اما سطح جنگندگی را حفظ کردیم. در نیمه دوم کمی عقب کشیدیم و بازی را شل گرفتیم اما در دقایق پایانی دو گل فوق العاده زدیم. سه گل اول هم بسیار زیبا بود.

گریزمان؟ زیاد پیگیر این مسئله نیستم اما می دانم که حاشیه‌هایی در رسانه‌ها هست. اینها عادی است وقتی خبر از علاقه یک باشگاه بزرگ به یک بازیکن بزرگ منتشر می‌شود. همه این‌ها شایعه هستند. هنوز فصل تمام نشده و ما هم احترام بسیار زیادی برای رقبا قائلیم. به خصوص که هنوز برخی تیم‌ها چیزهایی برای از دست دادن دارند. بازیکنان بزرگی در دیگر تیم‌ها هستند. مثل بارسلونا.

فرمائلن؟ از عملکردش راضی و خوشحالیم. او بازیکنی متمرکز و قدرتمند است که با انرژی هر چه تمام تر وارد میدان می‌شود. هم در توپ‌های هوایی هم زمینی خوب کار می‌کند. درباره تمدید قراردادش هیچ خبری نیست. البته که ما همواره به آن فکر کرده‌ایم اما توماس هر بار ثابت می‌کند که بازیکنی قابل اعتماد و باکیفیتی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده یکی از کلیدهای صعود رئال ‏مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. این ستاره اروگوئه‌ای در پایان ‏دیدار برگشت رئال و سیتی در ورزشگاه اتحاد به عنوان بهترین بازیکن ‏میدان انتخاب شد. ‏

والورده امروز به تحلیل دیدار رئال و سیتی پرداخت و رازهای پیروزی بر ‏تیم پپ گواردیولا را فاش کرد. ‏

رئال که فصل گذشته در اتحاد 4-0 به سیتی باخته بود امسال موفق ‏شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. ‏

والورده در مصاحبه با ای‌اس‌پی‌ان اروگوئه درباره بازی دشوار با ‏منچسترسیتی گفت:" در تمام عمرم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر خسته ‏نشده بودم. وقتی در طول مسابقه توپ را در اختیار ندارید و دائم در ‏حال دفاع کردن هستید کار به جایی می‌رسید که تا سرحد قابل ‏تحمل بشری خسته می‌شوید. در این شرایط مسلم است که جور ‏دیگری فوتبال بازی می‌کنید ولی خدا را شکر ما در نهایت موفق شدیم ‏صعود کنیم". ‏

فدریکو والورده یک راز دیگر هم فاش کرد. او گفت با اینکه توسط ‏آنچلوتی نامش بین پنج پنالتی‌زن اصلی گنجانده شده بود ولی به ‏دلیل خستگی مفرط خودش خواست که نامش از فهرست خط زده ‏شود.

 ستاره اروگوئه‌ای رئال گفت:" وقتی آنقدر خسته‌ای که حالت خوب ‏نیست باید واقعیت را به مربی بگویی. این باعث نمی‌شود کسی ‏بگوید تو فوتبالیست بدی هستی. من معتقدم در آن لحظه کار ‏درست این بود که غرور را کنار بگذارم و بگویم من آماده نیستم و ‏بهتر است یک هم‌تیمی دیگر پنالتی بزند". ‏

والورده درباره اینکه عوامل پیروزی رئال را چه می‌داند گفت:" بازی ‏کردن به خاطر نشان رئال روی سینه‌مان، بیشتر از هر چیز دیگری. ‏دائما جنگیدن و دانستن اینکه باید تا آخرین ثانیه به تیم و به ‏خودمان باور داشته باشیم. اینکه می‌توانیم جلوی هر حریفی موفق ‏باشیم. مادرید همیشه مادرید است و ما این را در چمپیونزلیگ ثابت ‏کرده‌ایم". ‏

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت